امروز مردم مازندران همراه با دانش آموزان و دانشجویان استان همگام با سایر استکبار ستیزان سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر به آمریکای استکبار و ایادی آن از رژیم صهیونیستی گرفته تا عربستان و کشورهای خود باخته فهماندند که با گذشته 40 سال از انقلاب اسلامی , به آرمانهای انقلاب پایبندند و تبلیغات کور آنان خللی در مبارزه با استکبار ستیزی شان بوجود نیاورده است .
کد خبر: ۹۰۷۳۹۴۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امروز مردم مازندران همراه با دانش آموزان و دانشجویان استان همگام با سایر استکبار ستیزان سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر به آمریکای استکبار و ایادی آن از رژیم صهیونیستی گرفته تا عربستان و کشورهای خود باخته  فهماندند که با گذشته 40 سال از انقلاب اسلامی , به آرمانهای انقلاب پایبندند و تبلیغات کور آنان خللی در مبارزه با استکبار ستیزی شان بوجود نیاورده است .

در این راهپیمائی اقشار مختلف مردم مازندران همپای دانش آموزان و دانشجویان، ضمن سر دادن فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

راهپیمایی دانش آموزان مازندران از 2 مسیر - یک- میدان شهید قاسمی تا امامزاده یحیی(ع) ویژه دختران و مسیر دو خیابان ۱۸ دی میدان ساعت تا امامزاده یحیی(ع) از ساعت ۹ صبح آغاز شده است .

در این مراسم سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران  13 آبان نیز همراه مردم و مسئولان استان  و شهرستان در ساری مرکز مازندران شرکت کرد.

 قرائت بیانیه و قطع نامه از موارد پایانی این آئین بزرگ تبری از شیطان و استکبار ستیزی ملت مومن، انقلابی، جهادی ومسلمان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها