شبکه گذاری و انتقال آب با همت گروه جهادی طلاب حوزه علمیه قم در لیسه بابل انجام شد

عملیات اصلی آبرسانی به مناطق روستایی بند پی شرقی بابل که از سالهای گذشته با همت بسیج سازندگی سپاه کربلا و حضور جهادی طلاب داخلی و خارجی حوزه علمیه قم آغاز شد، پس از آبرسانی به چندین روستای بخش گتاب، دیروز در لیسه بابل هم با شبکه گذاری و انتقال آب، به کارش پایان داد.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۳۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با کمک مردم و 55 طلاب غیرایرانی از 15 کشور دنیا آبرسانی به روستای لیسه بندپی شرقی در استان مازندران به پایان رسید .

این طرح آبرسانی به مسافت 21 کیلومتر و با هزینه 300 میلیون تومان, آب بهداشتی برای 60 خانوار روستای لیسه تامین می کند .
محمد ادیب زاده فعال جهادی منطقه گفت : اربعین امسال با همت اهالی و کمک 55 تن از طلاب غیر ایرانی از کشورهای اروپایی و آسیایی طرح آبرسانی به روستای لیسه به اتمام رسید .
احسان ادبی رئیس شوراي اسلامی روستای لیسه گفت : این طرح آبرسانی یک سال پیش با همت اهالی و خودیاری مردم آغاز شد و مرحله آخر به طول 6 کیلومتر به همت گروه جهادی امام موسی صدر که از 15 کشور حضور داشتند به پایان رسید و افتتاح شد .
وی با بیان اینکه برای این طرح بیش از 300 میلیون تومان هزینه شد , افزود : مبلغ 30 میلیون تومان گروه سازندگی امام موسی صدر اهدا کرد .

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عملیات اصلی آبرسانی به مناطق روستایی بند پی شرقی بابل که از سالهای گذشته با همت بسیج سازندگی سپاه کربلا و حضور جهادی طلاب داخلی و خارجی حوزه علمیه قم آغاز شد، پس از آبرسانی به چندین روستای بخش گتاب، دیروز در لیسه بابل هم به کارش پایان داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها