مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
اصلانی گفت: نقش آفرینی جوانان در این عرصه بسیار مهم بوده و انتقال فرهنگ استکبار ستیزی از طریق جوانان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۳۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون نقش بسیج خصوصا زنان و دانش آموزان در استکبار ستیزی 13 آبان عنوان کرد: همزمان با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان جوان پیرو خط امام و تعطیلی این جاسوس خانه، حضور جوانان برای تداوم این مسیر و راه بسیار ضروری شد.

وی بیان کرد: نقش آفرینی جوانان در این عرصه بسیار مهم بوده و انتقال فرهنگ استکبار ستیزی از طریق جوانان صورت می‌گیرد.

اصلانی تصریح کرد:در صورتی که جوانان به توطئه‌های آمریکا در اندیشکده‌ها و مراکز «سیا» پی ببرند، می‌توانیم شاهد حرکت‌های تحول آفرین آنان برای مقابله جدی با آمریکا باشیم.

وی اظهار داشت: هدف اصلی استکبار جوانان است که از لحاظ فرهنگی و نیز با ایجاد ناامیدی دربین آن‌ها سعی در جلوگیری از حرکت‌های تحول آفرین آن‌ها دارد، لذا در صورتی که جوانان این مسائل را بشناسند، می‌توانند مقابل توطئه عظیم آمریکا علیه کشور بایستند.

اصلانی افزود: آمریکا جنایتکار پنجه آهنی خود را بر دستکشی مخملی پنهان می‌کند، بنابراین جوانان کشور بایستی این موضوع را دانسته و برای حضور در صحنه همواره آماده باشند.

وی در پایان گفت: علی رغم همه تبلیغات آمریکا، همواره جوانان برای دفاع از حریم ولایت و اهل بیت آماده بوده، که خود نشان از این موضوع دارد که جوانان تحت تأثیر تبلیغات آمریکا قرار نگرفتند.



ارسال نظرات