منوچهر خلیلیان گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی در روز حماسی 13 آبان سال 58 شکوفاتر شد و جوانان کشور به ویژه قشر دانش آموز و دانشجو ضربه جبران ناپذیری بر پیکر آمریکا و حامیانش وارد کردند.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۲۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسایل سیاسی در اجتماع پرشور راهپیمایان 13 آبان شهرستان سامان گفت: حوادث خونین 13 آبان نشان داد که مردم و جوانان این مرزوبوم به هیچ عنوان حاضر نیستند بیگانگان در امور داخلی مملکت دخالت کرده و بر آنها سلطه داشته باشند.
 منوچهر خلیلیان در ادامه،  تبعید امام خمینی (ره) در سال 42، شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران در سال 57 از سوی رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام را سه رخداد عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: بنا به فرمایش امام خمینی (ره) هر کدام از این رویدادها یک انقلاب بود.

وی با بیان اینکه پاسداشت این روز بزرگ نشان از باور ملت استوار ایران در مبارزه با زور گویان است، افزود: امروزه جهان در حال مبارزه با استکبار است و این فقط منحصر به کشورهای اسلامی نیست ومردم اروپا و آمریکا نیز در مقابل زورگویان به پا خواسته اند و در مقابل ظلم و کفر ایستاده اند.

خلیلیان با اشاره به سابقه مبارزات مردم ایران اسلامی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی اوج آهنگ بیداری، آزادی، مبارزه با زورگویی و زیاده خواهی علیه استعمارگران است و این انسجام و وحدت مردم، کشور را در مقابل گزند و هجمه دشمن بیمه می کند.

وی تصریح کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی  در روز حماسی 13 آبان سال 58 شکوفاتر شد و جوانان کشور به ویژه قشر دانش آموز و دانشجو ضربه جبران ناپذیری بر پیکر آمریکا و حامیانش وارد کردندملت ایران در سایه استکبارستیزی به دستاوردهای فراوانی چون استقلال، آزادی و امنیت رسیده است و در سایه این استکبارستیزی و مقاومت است که به خودباوری رسیده ایم و می توانیم تحریم ها را نیز پشت سر بگذاریم، هم چنان که در قضیه تولید موشک و انرژی هسته ای نیز وقتی به خوباوری رسیدیم به دستاوردهای بزرگ نائل شدیم.

خلیلیان گفت: استقلال، آزادی، امنیت، خوباوری و دستیابی به اهداف عالیه ای که رهبر انقلاب آن را در سند پیشرفت تدوین کرده اند دستاوردهای مهم استکبارستیزی ملت ایران است و اگر این مسیر و عقیده دنبال شود هیچگاه این دستاوردها از دست نخواهد رفت.

وی افزود: بر همین اساس است که شعار مرگ بر آمریکا سر می دهیم، چرا که دشمن در کمین است هر چند که دست دوستی دهد؛ اما به تعبیر رهبر انقلاب دست چدنی خود را زیر دستکش مخملین مخفی کرده است. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار