خبرهای داغ:
مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان گفت: روسای دانشگاه‌ها با بسیج همگانی تمامی ظرفیت‌ها و با شناخت و بصیرت همه نقشه‌های شوم دشمن را توسط اساتید و دانشجویان برای آحاد مردم شریف ایران تبیین نمایند.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۱۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
محمدباقری امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اصفهان اظهار کرد: دانشگاه‌ها به جهت نقش ویژه فرهنگی و اجتماعی خود، همواره مبدأ همه تحولات جامعه هستند چراکه این نهاد اجتماعی با سرنوشت انقلاب و اسلام پیوند ناگسستنی دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه ازنظر امام راحل و رهبر معظم انقلاب عامل روشنگری و بصیرت است و نقش استاد و دانشجو به‌عنوان فرمانده و افسران جنگ نرم رسانه‌ای و حتی اقتصادی باید موردتوجه ویژه قرار گیرد و زمانی موفق است که بتواند آگاهی و توانایی‌های خود را در مسیر تحقق ارزش‌های الهی و به‌کارگیری منویات رهبر معظم انقلاب و با استفاده از تجربه گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدس روبه‌جلو قدم بردارد.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان بابیان اینکه مهم‌ترین پیام ارسالی از محیط دانشگاه اسلامی، پیام استکبارستیزی است، افزود: استکبار جهانی و دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی تلاش کردند در اوایل انقلاب با ناآرام کردن کشور، باعث نابودی این انقلاب شوند، اما موفق نشدند و پس‌ازآن، دست به ترور‌های وحشیانه زدند و بعد از ناکامی در این عرصه، با تحریک صدام، باعث جنگ این رژیم علیه کشورمان شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: عراق با حمایت‌های استکبار جهانی، قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشت، اما دیدیم که شهدا، با مجاهدت و ایثار خود، باعث شکست نظام سلطه در دوران هشت سال دفاع مقدس شدند

باقری ابراز داشت: تبیین اهداف و آرمان‌های مقاومت چهل‌ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی و نسبت آن با وحدت و ترویج فرهنگ انقلابی گری، ولایت مداری، خودباوری به‌ویژه به نسل فرهیخته و دانشگاهی فریضه‌ای لازم و ضامن نهادینه‌سازی بصیرت و مجاهدت برای پیشرفت و سربلندی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس دانشگاه بزرگ استکبارستیزی و مقاومت در برابر ظالمان بود چراکه نتیجه استقامت و یاری دین که وعده الهی است را با چشمان خود دیدیم که با توکل به خدا و به‌واسطه روحیه انقلابی و جهادی بود که توانستیم هشت سال در برابر نظام سلطه بایستیم.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در ادامه بیان کرد: هم‌اکنون دشمن با رویکرد جنگ اقتصادی به میدان مبارزه آمده غافل از اینکه مردم ایران اسلامی در این چهل سال با تمام توان خود انواع تحریم و ترور و جنگ را باروحیه مقاومت و ایستادگی در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی پشت سر گذاشته و تجارب خوب تاریخی را به دست آورده‌اند و می‌دانند که با نگاه به داخل و حمایت همه‌جانبه از نیرو‌های جوان و انقلابی همه مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد.

وی اذعان کرد: امروز نوع استکبارستیزی ملت ایران همانند روز ۱۳ آبان به دنیا تسری پیداکرده و درواقع دولت آمریکا منزوی‌تر شده و مردم جهان در حال رسیدن به بصیرت و شناخت کامل از استکبار جهانی هستند.

باقری تصریح کرد: خط مقدم استکبارستیزی دانشگاه‌ها هستند لذا ضروری است روسای محترم دانشگاه‌ها با بسیج همگانی تمامی ظرفیت‌ها و با شناخت و بصیرت همه نقشه‌های شوم دشمن برای ایران اسلامی را توسط اساتید به‌عنوان فرماندهان و دانشجویان به‌عنوان افسران این جنگ را برای آحاد مردم شریف ایران تبیین نمایند و با تمام توان علمی خود به رسالت اصلی خود به‌عنوان قوه عاقله تعلیم و تربیت که ارائه راهکار و کمک به حل معضلات کشور است ورود پیدا نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها