خبرهای داغ:
سرهنگ بهرامی گفت: امروز اگر آمریکا می گوید که دامنه تهدید را تنگ تر می کند، در واقع به دنبال ایجاد فضای ناامن روانی برای ملت ایران است اما ملت ایران این، روزگار سخت تر از این دوران را پشت سر نهاده اند و امروز نیز با حضور حداکثری خود در تجمع سیزده ابان، به آمریکا ثابت می کنند که دوران قبیله گری و ریاست طلبی به پایان رسیده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۹۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به تهدیدات دشمن و لزوم حضور مردم در عرصه های انقلاب بیان کرد: تهدیدات آمریکا موضوع جدیدی نیست و از زمان پیروزی انقلاب دست طمع دولت آمریکا، به شکل های گوناگون سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.
وی گفت: زمانی با آغاز جنگ تحمیلی بدون هیچ گونه توان نظامی، مقابل لشگر دنیا ایستادیم و امروز که از همه ابعاد در جایگاه بسیار بالاتری قرارداریم، هرگز از تحریم ها نمی ترسیم و به فرموده مقام معظم رهبری قدرت نرم، نظامی و اقتصادی آمریکا رو به افول است.
سرهنگ بهرامی عنوان کرد: امروز اگر آمریکا می گوید که دامنه تهدید را تنگ تر می کند، در واقع به دنبال ایجاد فضای ناامن روانی برای ملت ایران است اما ملت ایران این، روزگار سخت تر از این دوران را پشت سر نهاده اند و امروز نیز با حضور حداکثری خود در تجمع سیزده ابان، به آمریکا ثابت می کنند که دوران قبیله گری و ریاست طلبی به پایان رسیده است.
وی افزود: مردم با حضور پرشور خود به آمریکا ثابت کردند که خداوند قدرت مطلق است و آمریکا با ضعف خود در تمام ابعاد هرگز توان مقابله با ملتی را که قدرت مطلق خداوند با آنهاست را ندارد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: تنها چیزی که موجب ایزوله کردن ملت ایران در مقابل تهدیدات پوچ دشمنان می شود، توکل به قدرت مطلق خداوند و توسل به ائمه و از دست ندادن امید است تا بتوانیم پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.
سرهنگ بهرامی ضمن اشاره به بازتاب حضور مردم در عرصه های انقلاب تصریح کرد: هرچه حضور مردم بیشتر باشد امید دشمنان ناامید خواهد شد و با توجه به به آیات قرآن، مبنی بر یاری خداوند، حضور هر یک مومن در میدانهای مختلف انقلاب، لشگری در چشم دشمن است.
وی در پایان ضمن تبریک یوم الله سیزده آبان به دانش آموزان و دانشجویان اضافه کرد: امیدواریم این حضور پرشور جوانان در تجمع سیزده آبان زمینه ساز حضور جهانیان برای براندازی حکومت استکبار باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها