خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:
حجت الاسلام قابل گفت: نتیجه کار مستکبرین دچار شدن به انواع عقوبت است. یکی از بلاهایی که امروز دچار آن هستیم این است که عده ای در مقابل خدا سرتعظیم‌ فرود نمی آورند و مطیع فرامین خداوند نیستند.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۸۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

حجت الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد:
سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است که در دوره ای از تاریخ ایران فرزندان این مرز و بوم با تبعیت از رهبر خود کاری بزرگ را به ثمر رساندند.

وی گفت: خداوند در قرآن چهار دسته از افراد را جزو مستکبرین یادکرده که شیطان بعنوان سردسته استکبار است که به دلیل عدم اطاعت از فرمان خدا، از جایگاه خود تنزل یافت. سجده نکردن شیطان از انسان‌حکایت از یک روحیه خودبزرگ بینی داشت.
مستکبر بعدی فرعون‌ است که نماد خودبزرگ بینی است، سومین مستکبر کسانی هستند که
روحیه حق نپذیرفتن دارند و کسانیکه منکر حقیقت می شوند یا نشانه های خدا را منکر می شوند همچنین مستکبرین چهارم کسانی هستند که بندگی خدا را قبول ندارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: نتیجه کار مستکبرین دچار شدن به انواع عقوبت است. یکی از بلاهایی که امروز دچار آن هستیم این است که عده ای در مقابل خدا سرتعظیم‌ فرود نمی آورند و مطیع فرامین خداوند نیستند.

حجت الاسلام قابل افزود: مصداق استکبار جهانی و فتنه های موجود عالم، هر کجا حق از بین می رود اثر انگشت امریکا هم وجود دارد. تا جایی که بتواند لشکرش را گسیل می کند اما گاهی تحلیلاتش اشتباه می شود که این امر جز بی آبرویی و صرف هزینه های فراوان نتیجه ای ندارد.

وی عنوان کرد: اما همه مصداق استکبارستیزی فقط در جهت مبارزه با آمریکا نیست امروزه کسانیکه حقیقت جمهوری اسلامی را نپذیرفتند مصادیق استکبار هستند یعنی نپذیرفتند که هم سو با اهداف نظام حرکت کنند.یکی از نشانه های استکبارستیزی، روز سیزده آبان است و در این روز امام به کاپیتولاسیون اعتراض کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: وقاحت استکبار به جایی می رسد که به دولت اجازه می دهد که مرجع و رهبر یک ملت را به دلیل مخالفت با افکار استکباری خود به جای دیگری تبعید کند و پیمانهای نظامی را یکطرفه خارج می شود.

حجت الاسلام قابل اضافه کرد: نفوذ انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان به دلیل استکبار ستیزی است
و تکبر در مقابل قدرتهای قدرت طلب عبادت است. اگر بخواهیم در مقابل استکبار مقاومت کنیم چهار شرط لازم است که شامل وحدت، تبعیت از ولایت، مقابله با استکبار در ضربه زدن به دشمن در یک نقطه، توکل به خدا و اعتماد به اراده خداوند است.

1010/j30/f

ارسال نظرات
پر بیننده ها