خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در جمع فرماندهان حوزه ها و رابطین نمایندگی، با بیان اینکه امروز باید اجرای فرامین امام و رهبری را دغدغه خود قرار دهیم و به عنوان یک سرباز، مجری و عامل به آرمان های امام(ره) و رهبری باشیم، اظهار کرد: چهره منحوس و پلید رژیم صهیونیستی باید به جوانان خصوصا دانش آموزان نمایانده شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۷۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی با اشاره به اینکه یک عده که دلشان برای دشمن می تپد در پی تطهیر جنایات حکومت منحوس صهیونیستی، آمریکا و استکبار جهانی هستند و می خواهند به مردم القا کنند که تنها راه حل عبور از مشکلات برقراری پیوند دوستی با این جنایتکاران است.

   وی با تاکید بر اینکه اساس برنامه های سپاه بر پایه نیازهای جامعه و تهدیدات دشمن، تدوین می شود بر ضرورت بصیرت افزایی در بین آحاد مردم تاکید کرد و افزود: کهنگی و انقضا در بحث هایی همچون دشمن شناسی، امام شناسی و استکبارستیزی معنا ندارد.

    مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه نیز با تشریح اهداف سه گانه استکبار، از نفوذ در بدنه نظام به عنوان اهداف کوتاه مدت و از مشروعیت زدایی به عنوان اهداف میان مدت یاد کرد و گفت: مشروعیت زدایی یعنی زیر سوال بردن ولی فقیه و مجموعه زیر نظر او، یعنی حذف شرع، شورای نگهبان و سپاه.

  همایش مشترک فرماندهان حوزه ها و رابطین نمایندگی ولی فقیه حوزه های مقاومت بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

   

ارسال نظرات