بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت 13 آبان:

دولتمردان آمریکا از یک اصل آزادگی و شهادت ملت ایران غافل مانده اند

امروز آمریکا تمام ظرفیت¬های منطقه¬ای و بین المللی خود را به کار گرفته تا شاید بتواند کینه چندین ساله خود را از فرزندان عاشورایی امام و رهبری که بارها ضربه شصت آنها را از قلب تهران در لانه جاسوسی تا اعماق خلیج فارس با تمام وجود درک نموده، خالی کند
کد خبر: ۹۰۷۳۸۷۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه ای صادر کرد که در این بیانیه آمده است:
 
جوان های عزیز! فراموش نکنید! در این راهِ بسیار مهم و خوش عاقبتِ حرکت به سمت آرمان ها، آمریکا دشمن اصلی شما است.
امام خامنه ای «مدظله العالی» (۱۱/۸/۹۶)
 
«ایام ا...» از واژه¬هایی است که در قرآن کریم و احادیث تصریح و بر تذکر و بزرگداشت آن تأکید شده و پر واضح است که صرف طرح این واژه ملاک نبوده، بلکه هدف آن ایجاد و تقویت بار فکری، محتوای فرهنگی و بینش سیاسی و اجتماعی است.

«ایام ا...» مقطع تاریخی و سرنوشت سازی است که در تاریخ یک ملت یا در سرنوشت یک نسل و یا سرگذشت انسان¬ها اثر بخشیده و ماندگار می ماند. روز نعمت های بزرگ الهی یا انتقام های سخت خداوند نسبت به بشر، روز آگاهی و بیداری و بصیرت افزایی، روز بهره گیری و عبرت آموزی و تجربه اندوزی.

بی شک یکی از بزرگترین مصادیق «ایام ا...» ۱۳ آبان است که در آن ۳ رویداد مهم تاریخی اتفاق افتاده و ثبت و ضبط گردیده: " تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه ا... علیه) در سال ۱۳۴۳، کشتار ناجوانمردانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ مقابل دانشگاه تهران و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸"؛ وقایعی که دست خبیث و جنایتکار شیطان بزرگ در هر سه آن‌ها آشکار بوده و به حق، ۱۳ آبان "روز استکبار ستیزی" نام گرفته است.

۱۳ آبان، سر آغازی از تاریخ مبارزه و آشتی ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایت پیشه بوده است و نشان از آن دارد که هیچ قدرت مادی نخواهد توانست اراده خود را به ملت مؤمن، انقلابی و عاشورایی ایران اسلامی تحمیل نماید. اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، تظاهرات علیه رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شاهد و گواه شجاعت، فداکاری و روحیه حماسی و شهادت‌طلبانه فرزندان معنوی حضرت امام خمینی (رحمه ا... علیه) است که برای همیشه در تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب می درخشد.

امروز آمریکا تمام ظرفیت های منطقه ای و بین المللی خود را به کار گرفته تا شاید بتواند کینه چندین ساله خود را از فرزندان عاشورایی امام و رهبری که بار‌ها ضربه شصت آن‌ها را از قلب تهران در لانه جاسوسی تا اعماق خلیج فارس با تمام وجود درک نموده، خالی کند و در این راستا از هیچ تلاشی چه مستقیم با اعمال تحریم های خلاف قوانین و حقوق بین الملل و چه غیرمستقیم با نا امن کردن منطقه از طریق به خاک و خون کشیدن هزاران بی گناه غیرنظامی در سوریه، عراق، افغانستان و یمن فروگذار نمی¬کند.

آنچه روشن است دولتمردان آمریکا از یک اصل بدیهی غافل مانده اند، ملتی که شعار هر روزه اش " هیهات من الذله" بوده و در مکتب آزادگی و شهادت عاشورا تلمذ نموده، هیچگاه عرصه سیمرغ را به کرکس ها واگذار نخواهد کرد و کوچکترین هدف این ملت شهید پرور گام برداشتن در محور فروپاشی نظام سلطه است که به یاری حق و با درایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) و در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) در آینده ای نه چندان دور محقق خواهد شد.

سازمان بسیج فرهنگیان استان ضمن ابراز انزجار از خوی استکباری آمریکا و ایادی منطقه ای، اعلام می دارد فرهنگیان بسیجی دوشادوش سایر اقشار و گروه ها در همه عرصه های دفاع از انقلاب و آرمان های متعالی آن، از جمله راهپیمایی شکوهمند سیزدهم آبان حضور چشمگیر خواهند داشت و از آحاد ملت شهید پرور، بویژه فرهنگیان عزیز برای حضور در این مراسم با توجه به شرایط حساس کنونی منطقه و جهان دعوت بعمل می آورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار