اگر تا دیروز رابطه ی ما با آمریکا، رابطه ی یک مظلوم با یک ظالم بود امروز ما با قدرت با شیطان بزرگ برخورد میکنیم و فردا نیز از اوج قدرت به او نگاه خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۶۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

ناحیه مقاومت بسیج  سپاه فنوج به مناسبت فرا رسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی و یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای را صادر کرده است، در این بیانیه آمده :

جنایات آمریکا به عنوان نقش اول حمایت از تروریسم در جهان تنها به دیکتاتوری بین‌المللی خلاصه نمی‌شود. تروریسم دولتی و جنایات نظامی، هم، چون جنگ‌های شیمیایی، حمایت همه‌جانبه از رژیم صهونیستی که منجر به کودک‌کشی در غزه شد، احیای تجارت موا مخدر و جوخه‌های مرگ در السالوادور جنایات داخلی علیه مردم خود مانند، سرکوب مطالبات سرخ پوستان، برده‌دار، قفس انسان و بی عدالتی‌های نظام‌مند جنایات فرهنگی، اجتماعی و حقوقی، چون، تروریسم مواد مخدر، قاچاق انسان، سرقت علمی، حقوق بشر، زندان‌های سری، فرهنگ پورنو گرافیک و نژاد پرستی جنایات اقتصادی ازجمله، گرسنگی دادن به کشور‌های آفریقایی، له کردن مردم کشور‌های ضعیف زیر چرخ‌های توسعه، سازمان بین المللی پول و مهمتر از همه جهانی سازی تنها گوشه‌ای و فقط گوشه‌ای از اقدامات غیر انسانی علیه مردم جهان است که در زمره جنایات آمریکا قرار می‌گیرند.

یادآوری حمله به سکوی نفتی ایران در خلیج فارس، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، حمایت از گروهک‌های تروریستی، کودتای نافرجام طبس، تجهیز صدام، کودتای نوژه همدان، ترور دانشمندان هسته‌ای، حمایت از اپوزوسیون در فتنه ۷۸ و ۸۸ و تحریم‌های اقتصادی ظالمانه و تهاجم فرهنگی با بمباران رسانه‌ای و سازماندهی ۱۴۰ شبکه فارسی زبان علیه فرهنگ دینی و ملی ایران باعث شده است که مردم ایران، این ترریسم به ذات دولتی یعنی آمریکا را همواره به عنوان دشمن درجه اول خود بدانند و هیچ گاه فراموش نکنند که امام راحلمان فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است.

اگر تا دیروز رابطه‌ی ما با آمریکا، رابطه‌ی یک مظلوم با یک ظالم بود امروز ما با قدرت با وشیطان بزرگ برخورد میکنیم و فردا نیز از اوج قدرت به او نگاه خواهیم کرد. سال‌ها پیش حضرت روح الله فرمودند: «رابطه‌ی ایران و آمریکا، رابطه‌ی گرگ و میش است و بین این دو آشتی نیست.» و گذر زمان نیز صحت انوار قدسی امام مان را بیش از پیش بر ما آشکار ساخت.

تجربه تاریخی توسل به اهل بیت علیهم السلام و تمسک به هدایت‌های کتاب آسمانی ملت ایران را به این رشد تحلیلی رسانده است که آمریکا طبلی تو خالی است، گرچه فریاد می‌زند، اما عمل نمی‌کند و در طی این ۳۵ سال سایر ملل را هم به این مفهوم رسانده است که سفارتخانه‌های امریکا در سرتاسر جهان یک لانه‌ی جاسوسی بیش نیست.

استراتژی مذاکره هم فنی است برای نشان دادن چهره‌ی حقیقی آمریکا و اتمام حجت با همه‌ی آنان که اعتمادشان برکمک‌های خارجی بیش از ظرفیت‌های داخلی است؛ و امروز هم که فرزندان انقلاب بار سنگین و تلخ مذاکره با شیطان بزرگ را به عهده گرفته اند برای اعتلای توحید است که ان شاالله ثمره‌ی تلاششان شکستن دندان ابرقدرت هاست چرا که همه‌ی گرفتاری مسلمین از آمریکاست.

مثل همیشه‌ی تاریخ هوشیاری ملت ایران، قوت قلبی برای دولت و مشت کوبنده‌ای برای دشمنانِ پایگاه حضرت، ولی عصرعج خواهد بود.

ما با مرگ بر شاه هایمان، محمدرضا را بیرون کردیم و به امید خدا با همان دعا هم آمریکا را زیر پا له می‌کنیم.

۱۳ آبان برگ زرینی در دفتر تاریخ ملتی بود که برای استقلال خویش و دفاع از حریم اسلام ناب محمدی (ص) به پا خواست تا به عنوان مصداقی آشکار از پایداری و مبارزه در برابر مکر‌ها و فتنه‌های شیطان در تاریخ ملت‌های جهان ثبت شود. همان روزی که استیصال کبریای دروغین باطل در برابر حق، به اذن رحمان نمایان گشت و شوکت پوچ استکبار که تا آن روز در دل ملت‌ها و به ویژه مسلمانان ریشه دوانده بود  کوبیده شد و فروریخت  و تخت پادشاهی شیطان بزرگ در ذهن عالم به زیر کشانده شده و خرد گردید.

  ۱۳ آبان همان روزی بود که جوانان و نوجوانان بصیر و ولایی ایران اسلامی با غیرتی از جانب عزیز جبّار به دفاع از ستون ولایت پرداختند و عشق خود را به معشوق در جام جان به دست گرفتند تا از خود گذشتگی و پاک بازی و ارادت خود را به نمایش عالمین گذارند.

 13 آبان تجلی برائت عاشوراییان از یزیدیان زمان است، ما یاران مسلم هستیم.


ارسال نظرات