به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت؛
فرمانده سپاه دهگلان به همراه رئیس بیناد شهید وامور ایثار گران و مدیر آموزش وپرورش شهرستان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با مادر شهید میرزایی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۵۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان به همراه رئیس بیناد شهید و امور ایثار گران، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مسوول حوزه بسیج دانش آموزی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با مادر شهید میرزایی دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان افزود: دلجویی و تجلیل از خانواده‌های شهدا باید مورد توجه ویژه وعنایت تمامی مسئولین و مردم باشد و ما به عنوان خدمت گزاران به مردم باید بیشتر از هر کسی در سرکشی و دلجویی از این خانواده‌ها پیش قدم باشیم.

وی در ادامه گفت: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه دهگلان خانواده‌های معظم شهدا ء. را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

سرهنگ امانی با اشاره به اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا رنگین شده است گفت:هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار هم می‌کنیم که خادمان خوبی برای این عزیزان باشیم.

وی ضمن تجلیل از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا در طول دوران دفاع مقدس تاکید کرد: عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون پاک و مطهر شهدا و همچنین صبر و پایداری خانواده‌های گرانقدر آن‌ها است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات