مدیرکل امور مالیاتی استان گفت:ازاین میزان ۳۷۸ میلیاردو ۴۴۵ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۷۳۲ ریال به شهرداری ها، ۱۲۳ میلیاردو ۷۴۳ میلیون و ۴۱ هزارو پرداخت ۵۵۱ میلیاردو ۸۵۸ میلیون و ۳۴۷ هزار ریال به شهرداری ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های استان۹۰۱ ریال به دهیاری‌ها و ۴۹ میلیاردو ۶۶۹ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۷۳۲ ریال به فرمانداری‌ها پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۴۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
محمدعلی غفاری افزود:اعتبار اختصاص یافته به روستا‌ها و مناطق عشایری که بدون دهیاری هستند به فرمانداری شهرستان مربوطه پرداخت شد.
وی با بیان اینکه این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش چشمگیری داشته است اضافه کرد:این اعتبارات از محل عوارض آلایندگی و مالیات برارزش افزوده تامین و پرداخت شده است.
غفاری مالیات برارزش افزوده را در برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی مهم دانست و ادامه داد:مالیات برارزش افزوده پولی است که از مصرف کننده نهایی دریافت و برای عمران وآبادانی جامعه هزینه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان ۱۷ شهرداری و ۶۰۱ دهیاری وجود دارد افزود:پارسال هم ۸۲۰ میلیارد ریال از محل درآمد‌های مالیاتی و عوارض آلایندگی به دهیاری هاو شهرداری‌های استان پرداخت شد.
ارسال نظرات