خبرهای داغ:
پاسدار شهید «نعمت الله بنیاسی» ۵ مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد و در درگیری با منافقین كوردل به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به مقام شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۱۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳

زندگینامه شهید «نعمت الله بنیاسی»به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، پاسدار شهید «نعمت الله بنیاسی»، فرزند محمد متولد ۱۳۴۱ از روستای بیاج در یک خانواده دینی و انقلابی تربیت و رشد یافت.

از کودکی بسیار فعال و دارای سطح هوش و درك بالایی بود، «نعمت الله» به انجام احكام دینی علاقه داشت به نماز، روزه، نماز جماعت و نماز جمعه اهمیت زیادی می‌داد و همواره قرآن می‌خواند.

وی به خواندن نماز اول وقت تاکید بسیار داشت و در سال‌های انقلاب به همراه پدر و برادر بزرگ‌ترش در راهپیمایی‌ها شركت می‌كرد و در راه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از هیچ فعالیت و کمکی فروگذار نبود و فعالیت مستمر در بسیج مستضعفان داشت.

وی به انسان‌های با دین و معتقد به قرآن علاقه داشت و قصد رفتن به شهر مقدس قم و خواندن درس طلبگی داشت، اما اعتقاد داشت در حالی كه رژیم عراق به جمهوری اسلامی ایران حمله کرده و مملکت در خطر قرار دارد، اگر درس خواندن و زندگی كردن همه‌اش برای رضای خدا باشد نه برای مدرك، اما در حال حاضر رضای خدا در جبهه‌های جنگ است چراکه امام خمینی(ره) امروز جبهه رفتن را به همه چیز مقدم دانسته است.

این شهید بزرگوار تا پایان جنگ در مناطق مختلف عملیاتی حضور یافت و در عملیات‌های مختلف انجام وظیفه کرد و سرانجام در ۵ مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد و در درگیری با منافقین كوردل به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به مقام شهادت نائل آمد پیكر پاكش بعد از تشییع بر روی دستان مردم شهید پرور در گلزارشهدای اسدآباد آرام گرفت و روح پاکش به رضوان الهی پرکشید.

روحش شاد و یادش گرامی و جاودان باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات