خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد
مدیرکل کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در نشست مشترک به بررسی راهکارهای افزایش همکاری‌ها برای تأمین مسکن نیازمندان پرداختند.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۱۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تشکر از همکاری‌های مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ارائه خدمات حوزه مسکن به نیازمندان بیان کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دارای مشکلات مختلفی هستند که عمده نیازهای آنان مسکن، اشتغال و درمان است.
وی ادامه داد: مسکن موضوع مهمی است که نه تنها مددجویان را با مشکل مواجه کرده بلکه در صرف هزینه‌های زندگی آنها بخش قابل توجهی را در برگرفته از این رو تأمین این نیاز برای مددجویان ضروری است.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: یکی از رویکردهای کمیته امداد امام (ره) تأمین مسکن نیازمندان است از این رو در سفر مهندس فتاح به استان قزوین تفاهم نامه‌ای برای تأمین مسکن مددجویان با همکاری سایر دستگاه‌ها منعقد شد که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده شاهد اجرایی شدن این تفاهم نامه هستیم.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده واگذاری 425 واحد مسکونی براساس اولویت‌ها به مددجویان نیازمند در حال انجام است که پیش بینی می‌شود در اجرای برنامه خانه دار کردن ایتام بدون مسکن به تحقق اهداف پیش بینی شده دست یابیم.

مؤمنی اعلام کرد: در واگذاری مسکن ایتام و زنان سرپرست خانوار در اولویت هستند چراکه لازم است در گام نخست تأمین سرپناه این دسته از مددجویان با سرعت انجام شود.

وی توضیح داد: کمیته امداد علاوه بر تأمین مسکن برای مددجویان برای سایر نیازمندان تحت حمایت در حوزه نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی نیز خدماتی را ارائه می‌کند البته با توجه به افزایش بهای مصالح ساختمانی اجرای این خدمات با تنگناهایی روبروست که امیدواریم با کمک خیران بتوانیم این خدمات را همچنان اجرایی کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین نیز با تشکر از اقدامات کمیته امداد امام (ره) گفت: تأمین نیاز مسکن امر مهمی است که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و لازم است برای تأمین این نیاز خانوارها از کمک خیران استفاده شود.
یادآورشد: بنیاد مسکن استان آماده است براساس تفاهم نامه موجود و با استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای خانه دار شدن نیازمندان با کمیته امداد امام (ره) همکاری کند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها