خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان به‌مناسبت 13 آبان

سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرارسیدن یوم ا... 13 آبان( روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۱۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان به‌مناسبت 13 آبانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرارسیدن یوم ا... 13 آبان(روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

13 آبان ماه نجم پر فروغ استکبارستیزی و حق‌طلبی در گران دریای انقلاب اسلامی است که جلوی دست‌اندازی و دست‌یازی بیگانگان را گرفت و یک بار دیگر پس از انقلاب اسلامی مردم ایران زمین و این بار به طور کامل، دست کج استعمار طلبان را از خاک، منابع، ارزش‌ها و مردم شیر اوژن ایران اسلامی کوتاه کرد.

سیزدهم آبان ماه یادآور دانش‌آموزان و دانشجویانی استکبارستیز است که علمشان آنان را از فرش به عرش برد و خدایی کرد آنان که به واقع روشن فکر بودند و از روشنفکرنماها بیزار و گریزان. آری به درستی که امروز روز عالمان با عمل است.

در دوره  ما نیز چو آنانی هستند، کسانی که با علم به این که در راه حرم جان خود را به خطر  و میان خود و خانواده مکرمشان فاصله می‌اندازد و به مصاف گرگان صفتان ددمنش می‌روند تا حریم قدسی اهل بیت مکرم را از خطر مرتجعین خون خوار حفظ نمایند.

امروز روزی است که پیشوا، راهبر و امام حضرت خمینی کبیر(ره) برای دلسوزی و حس تکلیف نسبت به ملت و مبارزاتش در جهت حفظ اسلام و مسلمین تبعید شد و آغازگر نهضتی شد که امروزه الگوبخش و سازمانده نهضت‌های بزرگی است که در کشورهای منطقه و جهان شاهد آنیم.

ما نیز این روز بزرگ را ارج می‌نهیم و از آن به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی یاد می‌کنیم.

استکبار جهانی همان شیطان بزرگی است که سعی داشت و دارد که با تحریم  و فشار چون سیل مهلکی درخت تنومند انقلاب را ریشه‌کن کند اما نمی‌داند که با سیل ظاهری خود تنها درخت تنومند ما را آبیاری کرده است و این نشان از جهل دشمنان ما است و خدا را سپاس که دشمنان ما را از ابلهان قرار داد .

در این چهل سال که گذشته در کنار هم در نماز جمعه در مساجد در مدارس در دانشگاه‌ها و سایر محافل شعارها دادیم «مرگ بر آمریکا»ها گفتیم «مرگ بر اسرائیل»ها گفتیم و بر رزمندگان علمی، نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود  درود فرستادیم و منافقان کوردل را از خود رانده و لعن کردیم و امروز ما دانش‌آموزان با نیم نگاهی به ریشه انقلاب شکوهمندمان و نیم نگاهی به برگ و ساقه جوانمان که همواره امیدبخش فردای روشنمان بوده است، سوگند یاد می‌کنیم که با هر شعار «مرگ بر آمریکا» تلاش خود را بیشتر کنیم، فرمانبردارتر از قبل باشیم و چرخ دنده های علمی، فرهنگی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی خود را بیش از گذشته بگردانیم؛ باشد که بتوانیم پاسخگوی خون شهداء باشیم.

حال با صدای رسا و به یاد شهداء امام راحل و رهبر عظیم الشأن خود حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فریاد برمی‌آوریم: «مرگ بر آمریکا»

انتهای پیام/

ارسال نظرات