خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج رسانه به مناسبت یوم الله 13 آبان آمده است:

13 آبان روز استوارى ملت ایران در مقابل ترفند و دسیسه شیطان بزرگ

سیزده آبان نماد طمع ورزی آمریكا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متكی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۰۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بیانیه سازمان بسيج رسانه استان قزوين به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان صادر شد و متن آن به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِنْ بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَى لَا انْفِصَامَ لَهَا
هر کس به طاغوت کافر شود و به خدا ایمان بیاورد، قطعاً به استوارترین دستاویزی که گسستی برای آن نیست چنگ زده است (آیه 256 سوره بقره)
یوم الله سیزده آبان روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبار ستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی است .
سیزده آبان روز استوارى ملت ایران در مقابل ترفند و دسیسه شیطان بزرگ، مقابله با زورگویی و روز فرو ریختن هیمنه‏ سلطه‏ آمریکائى در ایران و جهان است .
سیزده آبان نماد طمع ورزی آمریكا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متكی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.
پر واضح است که روند مواجهه نظام سلطه و استکبار با انقلاب اسلامی در یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین مراحل خود قرار دارد. با توجه به اقدامات خصمانه نظام سلطه در بدعهدی‌ها و پیمان شکنی‌ها اینک کمتر کسی از ملت بزرگ ایران را می‌توان یافت که با این همه خصومت بتواند به آمریکا اعتماد داشته باشد.
آمریکا امروز تمام ظرفیت های منطقه ای و بین المللی خود را به کار گرفته است تا شاید بتواند کینه چندین ساله خود را از فرزندان عاشورایی امام و رهبری که بارها ضربه شصت آنها را از قلب تهران در لانه جاسوسی تا اعماق خلیج فارس با تمام وجود درک نموده خالی کند و در این راستا از هیچ تلاشی چه مستقیم با اعمال تحریم های خلاف قوانین و حقوق بین الملل و چه غیرمستقیم با نا امن کردن منطقه از طریق به خاک و خون کشیدن هزاران بی گناه غیرنظامی در سوریه، عراق، افغانستان، یمن و... فروگذار نمی کند.
اصحاب رسانه قزوین ضمن عمل به وظیفه تخصصی و متعهدانه خود در آگاهی بخشی و تبیین روحیه استکباری شیطان بزرگ و کمک به خنثی سازی جنگ روانی دشمنان ملت بزرگ ایران در تصویر سازی معکوس از وضعیت کشور ، همچون گذشته همگام با مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان در صفوف به هم پیوسته و متحد، در تجمع یوم الله ۱۳ آبان که راس ساعت 9:30 صبح در خیابان شهدا برگزار خواهد شد ، شرکت خواهند کرد و با تاسی از مقتدای آزادیخواهشان شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» را مصداق عملی خواهند بخشید تا به فضل خداوند متعال حماسه‌ای دیگر از اقتدار و عظمت ایران سرفراز خلق گردد .
سازمان بسيج رسانه استان قزوين
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار