مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی با بیان این‌که کمتر از یک هفته به پایان مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره رسانه ای ابوذر باقی‌مانده است، از ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه‌ این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۶۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

 

 روح الله دهقان نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روح الله دهقان نژاد افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه‌ی جشنواره رسیده است و انتظار می‌رود این تعداد تا مهلت تعیین شده افزایش پیدا کند.

او همچنین گفت: آثار ارسالی اصحاب رسانه از رشد کیفی خوبی برخوردار بوده و نشان دهنده این است خبرنگاران استان برای تولید و تهیه آنها وقت زیادی صرف کرده اند.

دهقان نژاد تاکید کرد: با توجه به اینکه آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره ۱۵ آبان اعلام شده است ولی به دلیل تعطیلی رسمی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه(۱۶ و ۱۷ آبان) به دلیل ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا (ع) ، خبرنگاران می توانند تا پایان وقت اداری روز شنبه(۱۹ آبان) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره و یا انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تحویل دهند‌.

او با بیان اینکه همه فعالان عرصه رسانه در استان می توانند با توجه به شرایط لازم بدون محدودیت در محورهای مطرح شده آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، گفت: علاقه‌مندان شرکت در جشنواره باید حتما هم فرم شرکت در جشنواره را تکمیل کنند و هم مستندات مانند خبر، گزارش، مصاحبه و ... را به ضمیمه ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در پایان گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار ارسالی خود را همه روزه به دبیرخانه جشنواره واقع در روبروی استانداری، کوچه شهید پیرسمساری، خانه مجتهدی ها و روزهای زوج از ساعت ۱۲ الی ۱۷ به دفتر انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی واقع در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تحویل دهند.

ارسال نظرات