خبرهای داغ:
مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی گفت: راهپیمایی 13 آبان صحنه مصاف با استکبار است.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۳۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

صفیه محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی"، از همه برادران و خواهران ايماني دعوت کرد تا با حضور حماسي خود در راهپيمايي روز۱۳آبان ولايت پذيري، دشمن شناسي و استكبار ستيزي خود را به جهانيان نشان دهند.

وی 13 آبان ماه را قلب تپنده انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: این روز تاریخی تا ابد جان‌هاي آزادگان عالم را شور و شعور مي‌بخشد و همواره آنان را در خط سرخ مبارزه با ظلم و استكبار و مظاهر آن يعنی آمريكاي جنايتكار و رژيم جعلی و غاصب صهيونيستی نگه مي‌دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و برگه‌ای زرین از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است، تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، یورش ددمنشانه مأموران رژیم پهلوی به تظاهرات دانش آموزان در 13 آبان 1357، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358، سه رخداد بزرگ این روز است.

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی با بیان اینکه وجه مشترک همه آن‌ها؛ ویژگی "استکبارستیزی، استقلال طلبی و آزادیخواهی" ملت بزرگ ایران اسلامی است، ادامه داد: ملت مبارز، مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی همچنان روحیه سال های نخست پیروزی رسیدن انقلاب را دارند.

محمودزاده با بیان اینکه دشمنی ایادی استکبار جهانی در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مظاهر ظلم آن بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: بنابراین در برهه زمانی کنونی باید زنان و مردان بابصیرت کشورمان برای شرکت در رویدادهای سیاسی و اجتماعی از هر نوع آن اعم از انتخابات، راهپیمایی و ... اهتمام ورزند.

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان بسیج بانوان استان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و دانش آموز انقلاب اسلامی در این راهپیمایی شرکت خواهد کرد، بیان داشت: این قبیل راهپیمایی ها در واقع یک نوع مصاف با آمریکای جهانخوار، رژیم کودک کش صهیونیستی و ... است همچنین به نوعی تاکید بر فصل الخطاب بودن منویات رهبری مبنی بر استکبار ستیزی است.

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی برای برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی 13 آبان ماه امسال ابراز امیدواری کرد و تصریح کرد: شرکت در این حرکت حماسی نمایش وحدت بوده و مردم بر روحیه ولایت پذیری، دشمن شناسی و استکبارستیزی خود صحه می‌گذارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات