حجت الاسلام کریمی تبار گفت: هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ، دور ساختن نسل جوان از مکتب امام حسین (ع) ، شهدا، فرهنگ ایرانی اسلامی و ارزش های نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۳۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام کرمی تبار ، در یادواره شهدای دانش آموز استان ایلام گفت : هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ، دور ساختن نسل جوان از مکتب امام حسین (ع) ، شهدا، فرهنگ ایرانی اسلامی و ارزش های نظام اسلامی است.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار کرد: دشمن به خوبی می داند که توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد و به همین دلیل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را در پیش گرفته است و در تلاش است که  نسل جوان را از ارزش های والا دور کند.

وی ، افزود: ما باید با آینده نگری و گسترش فرهنگ ناب ایرانی اسلامی ، اجازه ندهیم جوانان ما بازیچه نقشه های شوم دشمنان شوند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام بیان کرد: هدف اصلی دشمنان این است که دانش آموزان را با  فضای مجازی سرگرم کنند و آنها را نسبت به شهدا ی جنگ تحمیلی و پیشینه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب بیگانه کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: در جنگ تحمیلی بخشی از نیروهای بسیج مردمی را دانش آموزان خردسال تشکیل می دادند و با سن و سال کمی که داشتند،  و بدون هیچ ترسی در برابر دشمن بعث به مقابله می کردند.

وی  اظهار داشت: بخشی از پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رشادت، فداکاری و شهادت طلبی رزمندگان نوجوان بود که این حضور خودجوش و داوطلبانه نوجوانان کم سن و سال در جبهه های جنگ در دنیا بی نظیر بود.

نماینده ولی فقیه در استان ،افزود: در شمار شهدای جنگ تحملی استان ایلام ، 355 شهید دانش آموز وجود دارد و دانش آموزان ما بجای اینکه در فضای مجازی مشغول باشند، باید در کسب علم و دانش تلاش مضاعف کنند و و در راه رسیدن به اهداف خود شهدای دانش آموز جنگ تحمیلی را الگوی خود قرار دهند.

 

ارسال نظرات