یک استاد دانشگاه گفت: طبیعی است راهپیمایی 13 آبان ابعاد گسترده‌ای به خود بگیرد و ایرانیان برای دفاع از شرف، استقلال و آزادی خود به خیابان‌ها بیایند و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر دهند.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۱۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ فرهاد معظمی کارشناس ارشد علوم سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت نامگذاری یوم الله 13 آبان گفت: 13 آبان در تاریخ ایران یک روز به یادماندنی است. 13 آبان یادآور تلخی تبعید امام (ره)، کشتار دانش‌آموزان به جرم پشتیبانی از انقلاب اسلامی و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست. در این روز نفرت ایرانیان از مظالم آمریکا و رژیم صهیونیستی به اوج می‌رسد.

این عضو هیئت علمی افزود: امسال نیز که آمریکایی‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند و چهره کریه ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و تهدیدهای او علیه ملت هر روز بیشتر می‌شود، طبیعی است راهپیمایی 13 آبان ابعاد گسترده‌ای به خود بگیرد و ایرانیان برای دفاع از شرف، استقلال و آزادی خود به خیابان‌ها بیایند و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس سر دهند.

معظمی عنوان کرد: ایرانیان مطمئن هستند این فریادهای مرگ آفرین همان‌ طور که رژیم شوروی را که به عنوان یکی از دو قدرت جهانی بود، به جهنم، و صدام و شرکای او را به دوزخ فرستاد، به‌ زودی آمریکا و اسرائیل و شرکای عربی آن را هم نابود کرده و به زباله ‌دان تاریخ خواهد ریخت.

وی با اشاره به وعده امام خامنه ای برای نابودی رژیم کودک کش اسرائیل گفت: صهیونیست‌ها می‌دانند چه در حمله پیش دستانه و چه در حمله غیر پیش ‌دستانه، حرفی در زمین،‌ هوا و دریا برای جنگیدن ندارند. آنها در جنگ‌های 8 روزه ، 33 روزه و 55 روزه تست نظامی شده‌اند.

ارسال نظرات