خبرهای داغ:
شهردار کلانشهر تبریز در پیامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، ضمن محکوم کردن عملکرد دولتمردان ایالات متحده آمریکا، راهکار برون‌رفت از مشکلات فعلی جامعه، بویژه مشکلات مدیریت شهری را اعتماد به جوانان دانسته است.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۵۷
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، متن پیام ایرج شهین باهر؛ شهردار کلانشهر تبریز به این شرح است:

بسمه تعالی

وَإِذْ يَمْكُرُ بِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا لِيُثْبِتُوكَ أَوْ يَقْتُلُوكَ أَوْ يُخْرِجُوكَ وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُرُ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ.

و [ياد كن] هنگامى را كه كافران درباره تو نيرنگ میکردند تا تو را به بند كشند يا بكشند يا [از مكه] اخراج كنند و نيرنگ مى‏ زدند و خدا تدبير میکرد و خدا بهترين تدبيركنندگان است(سوره انفال آیه 30)

یوم الله ۱۳ آبان صف آرایی استکبار تا بن دندان مسلح در برابر آزادی خواهان استکبارستیز بود، دانشجویان و دانش آموزانی که در همیشه تاریخ ایران قوه محرکه حرکت های اجتماعی و سیاسی بودند با دستان خالی اما دل های مملو از عشق به امام امت و آموزه های اسلامی، دست به کاری بزرگ زدند و خانه پوشالی دشمن زبون را درهم کوبیدند و اینگونه است که ایران اسلامی همیشه به فرزندان انقلابی خود می بالد.

مصاف استکبار جهانی از یک سو و جوانان مومن و انقلابی ایران از سوی دیگر، پس از چهار دهه هنوز به پایان نرسیده است و بار دیگر شاهدیم شیطان بزرگ، تمام توان خود را برای به زانو در آوردن ملت ایران با اعمال تحریم های یکجانبه و خلاف عرف بین الملل به کار بسته است. در چنین شرایطی ایران اسلامی بار دیگر نیازمند همراهی و همگامی جوانان انقلابی برای عبور از سد مشکلات است.

بی‌گمان شهرداری‌های کشور نیز تحت تاثیر مشکلات فعلی جامعه قرار گرفته اند، اما در مجموعه مدیریت شهری مطمئنیم با اتکا به توانمندی جوانان امروز که همچون جوانان اوایل انقلاب دل در گرو این انقلاب و سرزمین دارند، می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم، چون یقین داریم از دل محدودیت‌ها انسان هایی بزرگ و اندیشه های عظیم متولد می‌شود.

اینجانب با گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و شکسته شدن هیمنه آن دولت متخاصم و زورگو، از تمام جوانان و دانشجویان برای یافتن راهکار خدمت رسانی بهتر به شهروندان محترم و برون‌رفت از مشکلات فعلی دعوت به هم اندیشی و همکاری می کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها