خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر بازگشت تحریم‌های این کشور علیه ملت ایران از 13 آبان، اظهار داشت: 13 آبان یکی از روزهای تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با استکبار جهانی است و همگان خواهند دید که فشارها و تحریم‌های آمریکا مانع از حرکت رو به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران نخواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۵۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری ، مجید خدابخش با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا در سال‌های گذشته هم برقرار بوده و موضوع جدیدی نیست، افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند بخشی از تحریم‌هایی را که در برجام تعلیق شده بود بازگردانند، در حالی که جمهوری اسلامی با شدیدتر از این‌ها هم روبه‌رو شده است.

وی ادامه داد: قطعاً با هدایت‌های مقام معظم رهبری، تلاش‌های دولتمردان تدبیر و امید و بصیرت و مقاومت مردم ایران، آمریکا به این نتیجه خواهد رسید که تحریم و فشار، موجب تسلیم نظام جمهوری اسلامی نخواهد شد و ما امیدواریم که بتوانیم از این معبر هم به سلامت عبور کنیم.

خدابخش با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور، به امنیت بالا در استان اشاره کرد و با قدردانی از بصیرت، شعور و فرهنگ مردم آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: تاکنون رویدادهای ملی و بین‌المللی متعددی در امنیت کامل در تبریز برگزار شده است که یکی از دلایل این آرامش و امنیت، حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و هماهنگی و تعامل نمایندگان استان و تلاشگران حوزه امنیت بوده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به نوسان‌های قیمت ارز در ماه‌های گذشته، اظهار داشت: هرچند بسیاری از تصمیمات در حوزه صادرات واردات در سطح ملی گرفته می‌شود، اما تا جایی که در دایره اختیارات استان قرار دارد، برای تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی تلاش کردیم.

خدابخش افزود: برخی از افزایش قیمت‌ها خارج از فرمول اقتصادی یا بر اساس عملیات روانی دشمن و یا به خاطر مسائل سیاسی بود که اگر مردم تعامل داشته باشند و تقاضا مدیریت شود این افزایش‌ها اتفاق نمی‌افتد.

وی با بیان اینکه با اخلال‌گران و سوءاستفاده‌کنندگان برخورد جدی می‌شود، گفت: برخی افراد با وجود بهره‌مندی از ارز دولتی، کالاهای وارد شده را با قیمت‌های سرسام‌آور عرضه کردند که تلاش کرده‌ایم جلوی این سوءاستفاده‌ها را بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها