خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : دانش آموزان عزیز با الگوگیری از دانش آموزان شهید و ادامه دادن راه ایشان می توانند دین خود را به انقلاب ادا نمایند.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۴۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع دانش آموزان بسیجی نخبه گفت : یکی از عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس وجود دانش آموزان انقلابی و بسیجی بود که با شجاعت روبروی دشمنان ایستادند.

 

وی افزود : جمعی از دانش آموزان تهرانی که بیش از 56نفر بودند در 13 آبان سال57 در اعتراض به رژیین طاغوت شهید شدند. در ماه های پایانی سال57تمام اقشار مختلف مردم وارد صحنه مبارزه با رژیم دد منش پهلوی شدند.یکی از این اقشارتاثیرگذار دانش آموزان بودند در روز 13آبان در دانشگاه تهران علیه رژیم شاهنشاهی تجمع کردند،که با گاز اشک آور وگلوله های نیروهای گارد شاهنشاهی مواجه شدند وتعداد زیادی از دانش آموزان به شهادت رسیدند و دومین حادثه ی خونبار بعداز17شهریور در سال57 بود.

 رمضانی در ادامه یادآور شد سخن در این است که آن دانش آموزان دین خود را به انقلاب ادا کردند و یکی از عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی بود.در دوران دفاع مقدس هم امثال حسین فهمیده ها دین خود را به انقلاب ادا کردند.اما سوال این است که نسل چهارم انقلاب یعنی دانش آموزان چگونه میتوانند دین خود را به انقلاب وشهدای انقلاب ودفاع مقدس ادا کنند؟چکار کنند که مجاهدتهای دانش آموزان دهه50و60به هدر نرود و چگونه می توانند راه آنان را ادامه بدهند؟ نسل گذشته دانش آموزان امام(ره)را در پیروزی انقلاب و پیروزی جنگ کمک و یاری نمودند دانش آموزان امروز چگونه می توانند رهبر انقلاب را در تداوم انقلاب و نهضت امام یاری کنند؟

وی در پایان گفت : قطعا امروز هم دانش آموزان عزیزدر تداوم انقلاب و حفاظت از دستاوردهای انقلاب می توانند سهم عمده ای داشته باشند،چشم امید رهبر انقلاب به جوانان انقلابی است.با پیشرفت علمی در حوزه های فناوری ، علوم انسانی تکنولوژی و صحنه های دیگر علمی دانش آموزان عزیز انقلابی می توانند کارایی بسیار بالایی داشته باشند. دشمنان انقلاب اسلامی با ایجاد فشار های اقتصادی و روانی به دنبال خسته کردن امت اسلامی هستند اما حضور فعال جوانان بویژه دانش آموزان و دانشجویان در صحنه های انقلاب آن هم با بصیرت کامل نقشه دشمنان را نقشه بر آب می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها