فرمانده سپاه قرچک با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا 13 آبان را روز اعمال تحریم های خود قرار داده، مطرح کرد: ملت ایران نشان می دهد که در برابر فشارهای سیاسی و اقتصادی حاضر نیست عزت و سربلندی خود را زیر پا بگذارد.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۴۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار علی اصغر شهیری فرمانده سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک ظهر امروز به مناسبت 13آبان در جمع خبرنگاران گفت: 13 آبان نماد استقامت، ایستادگی و توکل ایرانیان به ذات اقدس الهی و عدم تردید آنها در تحقق وعده الهی است.
وی مسئله استکبار ستیزی را از اهداف ریشه ای در شکل گیری انقلاب اسلامی خواند و افزود: اصولاً نظام اسلامی با استکبار و ظلم سر سازش نداشته و نخواهد داشت.
این مقام مسئول ادامه داد: ۱۳ آبان آغاز فروپاشی سلطه آمريكا بر جهان و اوج استكبارستيزی و بصيرت ملت ايران را نمايان كرده است.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور خبیث آمریکا 13 آبان امسال را روز اعمال تحریم های خود قرار داده است، مطرح کرد: ملت ایران به دنیا نشان می دهد که ایران در برابر فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی حاضر نیست عزت و سربلندی خود را زیر پا بگذارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک با اعلام اینکه 13 آبان امسال از اهمیت دوچندانی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است، تصریح کرد: این روز موقعیت مناسبی است تا آحاد جامعه از زوایای مختلف با نظام های استکباری آشنا شده و به وظایف خود در قبال آنان واقف شوند.
وی با اشاره به ۴۰ سال هزینه آمریکایی ها برای مبارزه با ملت ايران، عنوان کرد: این هزینه ها نه تنها فايده‌ای برایشان نداشته است بلكه اکنون آنان در حال فروپاشی هستند و تمام نقشه های آنان در غرب آسيا تاکنون نقش برآب شده است.
شهیری با بیان اینکه اینکه ايران اسلامی تا چند ماه ديگر با اقتدار كامل ۴۰ سالگی خود را جشن می‌گيرد، گفت: دشمن مسبب اصلی خنثی‌شدن نقشه‌های خود را ملت ايران می‌دانند، از همين رو هيچ وقت اقتدار ملت ايران را به رسميت نشناختند و بر آن تيغ توطئه كشيدند.
وی اظهار داشت: امروز استکبار جهانی به دنبال آن است که شعار مرگ بر آمریکا از ایران شنیده نشود اما ملت ایران در 13 آبان امسال، با شعار هیهات من الذله و مرگ بر آمریکا، پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی خواهند داد.
فرمانده سپاه 15 خرداد در پایان با ابراز اینکه ۱۳ آبان برای هميشه سمبل مقاومت ملت بزرگ ايران خواهد ماند، از عموم شهروندان دعوت کرد تا با حضور یکپارچه و دشمن‌شکن خود در برهه حساس کنونی در راهپیمایی ۱۳ آبان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) بار دیگر انسجام، وحدت و استقلال کشور را به دنیا ثابت کنند و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز نمایند.
گفتنی است ملت حزب الله شهرستان قرچک از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه 13آبان از مسیر میدان کلانتری به سمت مصلی نماز جمعه شهرستان حرکت خواهند کرد و با حضور گسترده و انقلابی، حمایت خود را از این انقلاب اسلامی و مسلمانان جهان خواهند نمود و پاسخ دندان شکنی به ابرقدرت های جهان خواهند داد و با نمایش وحدت ملی دشمنان این انقلاب اسلامی را مأیوس خواهند کرد./#

ارسال نظرات