خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دانش آموزان با الگوسازی از مکتب اسلام دشمن را برای همیشه ناامید سازید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شما در 13 آبان در برابر تهاجم های ننگین دشمن باید پیام و شعارتان محتوایی داشته باشد که پاسخگوی پارازیت بیگانه باشد به گونه ای باشد که باسطع عالی مکتب آنها را برای همیشه ناامید کنید.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۳۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در دیدار فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهار داشت: این عالم هر جایش که بنگرید می بینید که هدف غایی در آن تعبیه شده است همچنانکه ما در شبانه روز در پی صحبتمان چندین بار کلمه "برای" را بکار می بریم اما به اهمیت این کلمه کمتر فکر می شود.

 

وی عنوان داشت: اگر مجهز به علم باشیم به هر موجبی که نگاه کنیم کلمه "برای" را بکار می بریم و حتی رییدن یک دانه مو فلسفه و همان هدف غایی دارد.

 

عبادی با تأکید بر اهمیت وجود انسان از منظر آیات و روایات اسلامی افزود: سرمایه عظیم در اختیار شما دانش آموزان است. درست تصمیم بگیرید و جوانی خود را ارزان نفروشید این امانت بزرگ در اختیار شما است.

 

وی با بیان اینکه همانطور که هر موجودی در عالم آفت دارد آنکه ارزش مندتر آفت هایش بیشتر است خاطرنشان کرد: مثلث مبارک خانه، مدرسه و مسجد است پیام پیامبران در اینجا خلاصه می شود که انسان آگاه و بابصیرت همراه با تزکیه و پاکی نفس است.

 

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروز چون شرایط آخرالزمانی است کار سخت تر و ارزشمندتر  است خانواده ها حواسشان به گل های جهان هستی باشد که آنها را خوب تربیت کنند.

 

وی بیان داشت: آموزش وپرورش همانطور که در نامش آمده است و اسوه ها و الگوهایی که مثل تابلو در مسیر هدف غایی از وجود پیامبران و ائمه و کسانی که در مکتب اسلام رشد کردند تابلوهایی هستند که راه حرکت را نشان می دهند.

عبادی با تأکید بر اینکه مکمل حرکت در تربیت مسجدی است که تراز مکتب باشد گفت: مثلث مبارک در حفظ و پرورش امانت که خوب عمل کند کار پیامبران را انجام داده و اگر کوتاهی کند مدیون آسیب بزرگ است.

 

وی متذکر شد: آموزش و پرورش سازمانی است که هر کشوری با هر ایده ای و هر هدفی که دارد شرط اولیه اش سرمایه گذاری روی آموزش و پرورش و نیروی انسانی است و چرا کسانی بر آن کم می گذارند؟

 

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: شما در 13 آبان در برابر تهاجم های ننگین دشمن باید پیام شعارتان محتوایی داشته باشد که پاسخگوی پارازیت بیگانه باشد به گونه ای باشد که باسطع عالی مکتب آنها را برای همیشه نا امید کنید.

 

وی یادآور شد: حضور میلیونی زائرین در اربعین سید الشهدا  این شگفت تاریخ ما را بعد از 1400سال رقم می زنند این حرکت به عنوان اسوه و الگو تمامشان محبت و برادری در برابر دشمنی و خباثت های این زمان است . این حرکت با هدف خداپرستی و یکتاپرستی زیباست و دلیلش با خودش است.

 

انتنهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها