خبرهای داغ:

بیانیه پژوهشگران و نخبگان بسیجی در گرامیداشت حماسه 13 آبان

با شرکت گسترده در راهپیمایی پرشکوه 13 آبان و اعلان انزجار از آمریکا و ایادی دست نشانده­اش، اعلام می­داریم که در راه اقتصاد مقاومتی، جهاد علمی و فناوری و استقلال اقتصادی که رمز پیروزی و پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۳۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

بیانیه پژوهشگران و نخبگان بسیجی در گرامیداشت حماسه 13 آبان:

به گزارش بسیج علمی خبرگزاری بسیج، بیانیه پژوهشگران و نخبگان بسیجی در گرامیداشت حماسه 13 آبان به شرع ذیل می باشد:

بسمه تعالی

13 آبان ماه روز استقلال وتعالی و آزادی از استعمار و حماسه ضد استکباری ملت ایران وخود باوری است و در این روز بزرگ همان دانشجویان و دانش آموزان بیدار، هوشمندانه تر از آن که دشمنان فکر می کردند عمل نموده و جاسوسان گرگ صفت آمریکایی که چندین سال خون ملت را می­مکیدند از کشور بیرون راندند.

 در این روز بت­های جاهلیت به دست عالمان و دانشجویان جویای علم بر زمین افکنده شد. دشمنان اسلام که تاکنون با تهدید، تجاوز، تحریم و فشارهای رسانه­ای و روانی تلاش می­نمودند عرصه را بر حرکت اسلامی تنگ نمایند، با اقدام هوشمندانه و آگاهانه مردم بصیر و فهیم ایران مواجه شدند.

امروز نیز فرزندان همان دانشجویان و دانش آموزان در زمینه پیشرفت­های علمی قله های ترقی و مرزهای دانشی را یکی پس از دیگری طی نموده و ادامه دهنده راه پدران خود هستند.

در این روز ما بسیجیان اندیشه ورز، علم اندوز و مبتکر ضمن گرامیداشت یوم ا... 13 آبان و بیعت دوباره با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه­ای(مدظله العالی)، بر لزوم هشیاری و ایستادگی دولت و ملت تاکید و اعلام می نمائیم: درآستانه چهل سالگی انقلاب این درخت پربار با ریشه هایی محکم تر از گذشته، با بصیرت تر از دیروز رتبه های علمی جهان را یکی پس از دیگری، در جهت اعتلای اسلام در می نوردد و نظام سرمایه داری که در پایان راه خود است را با تمدن اسلامی جایگزین خواهد کرد.

اکنون که جبهه استکبار از روی ناچاری، حقارت و زبونی با تمام توان و ظرفیت خود به میدان مبارزه با انقلاب اسلامی آمده است و مردم عزیز کشورمان را مورد هدف قرار داده است نخبگان، دولتمردان و دانشمندان این مرز و بوم با شرکت گسترده در راهپیمایی پرشکوه 13 آبان و اعلان انزجار از آمریکا و ایادی دست نشانده­اش، اعلام می­داریم که در راه اقتصاد مقاومتی، جهاد علمی و فناوری و استقلال اقتصادی که رمز پیروزی و پیشرفت کشور است، با حداکثر توان و با یک تفکر ناب بسیجی، در جهت خدمت به مردم عزیز کشورمان بر علیه آمریکا، لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات