امام جمعه ایلام گفت: هر رزمنده و جانباز سند افتخار ملت ایران، انقلاب اسلامی و سند افتخار استکبارستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۳۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز در مراسم تشییع جانباز شهید "حسین قادری" اظهار کرد: در سوگ رزمنده ای هستیم که به نیروهای شهید خود ملحق شد، کسی که از نان آوران لشکر فاتح امیرالمؤمنین (ع) بود.

وی گفت: شهدی قادری رزمنده ای با خصوصیات منحصر به فرد بود و اولین بار در خط مقدم با ایشان آشنا شدم، لبخند همیشگی بر لبان خود داشت و بسیار شجاع، مخلص، تکلیف گرا و ولایتمدار و از فرماندهانی بود که اقدام به موقع و شجاعانه اش عالی بود.

کریمی تبار افزود: یکی از مظلومیت های ناگفته دفاع مقدس این است که علیرغم بمبارن ها و آوارگی ها رزمندگان لشکر امیرالمؤمنین (ع) در مهران خط پدافندی داشتند، پنج گردان پدافندی و یک گردان پشتیبان آنها بود و آن گردان 502 امام حسین (ع) به فرماندهی شهید قادری بود.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: این رزمنده شجاع در 24 ساعت یگان خود را از مهران حرکت و استان های ایلام کرمانشاه و کردستان در ارتفاعاتی که در مقابل دشمن است حضور پیدا می کند و همان لحظه ورود وارد عمل شده و در مقابل تک تا دندان مسلح دشمن مقاومت می کند، لذا این از خصوصات رزمنده شهید قادری است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: ما نه تنها حاج حسین بلکه حاج حسین های قادری داریم که هر رزمنده و جانباز سند افتخار ملت ایران، انقلاب اسلامی و سند افتخار استکبارستیزی ملت ایران است که درهای ارزشمندی هستند.

وی عنوان کرد: از مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایلام نیز که در مراسم تشییع این شهید عزیز سنگ تمام گذاشتند قدردانی می کنم.

 

ارسال نظرات