معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

13 آبان بارقه­ ی امیدی در دل انسان­ های آزاده است

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بزرگداشت یوم الله 13 آبان که مشهور به روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی است باعث ایجاد بارقه­ ی امید در دل انسان­ های آزاده در سراسر عالم می­ شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۹۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

13 آبان بارقه­ ی امیدی در دل انسان­ های آزاده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: استکبار و استکبارستیزی جزء آموزه ­های دینی و اسلامی ما می­ باشد که مظهر استکبار از منظر قرآن کریم، شیطان لعین و رجیم است که شیطان گاهی در قالب جن و گاهی در قالب انسان ظهور و بروز پیدا می ­کند.

وی تصریح کرد: به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) امروز آمریکا، شیطان بزرگ و دشمن بشریّت است که بر همین اساس بزرگداشت یوم الله 13 آبان به عنوان روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی گامی مهم در راستای مبارزه با این شیطان زمانه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) بوشهر تأکید کرد: وظیفه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی بر عهده سپاه است که سیزدهم آبان یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است که سپاه امام صادق (ع) با اجرای برنامه­ های مختلف هنری، فرهنگی، تربیتی و بصیرتی در تمامی حوزه­ های محلّات و اقشار بسیج، روح استکبارستیزی را در مردم استان ولایت­ مدار بوشهر بیش از پیش زنده نگه می ­دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات