روابط عمومی بسیج پزشکی به خبرگزاری بسیج اعلام کرد:
۱۳ آبان آغاز فروپاشي سلطه آمريكا بر جهان و اوج استكبارستيزي ملت ايران است
کد خبر: ۹۰۷۳۵۸۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری  بسیج روابط عمومی سازمان بسیج پزشکی مطرح کرد:13 آبان آغاز فروپاشي سلطه آمريكا بر جهان و اوج استكبارستيزي و بصيرت ملت ايران را نمايان كرده است.

روابط عمومي بسيج جامعه پزشكي به‌ مناسبت يوم‌الله 13 آبان با صدور بيانيه‌اي تاكيد كرد: 13 آبان براي هميشه به عنوان سمبل مقاومت ملت بزرگ ايران جاودانه است .

در ادامه بيانيه بسيج جامعه پزشكي آمده است: آمريكايي‌ها 40 سال است براي مبارزه با ملت ايران هزينه‌ مي‌كنند، اما نه تنها فايده‌اي نبرده‌اند بلكه خود در حال فروپاشي هستند آمريكايي‌ها از 40 سال پيش تا كنون هر نقشه‌اي در غرب آسيا كشيده اند، نقش بر آب شده است آنها مسبب اصلي خنثي شدن نقشه ‌هاي خود را ملت ايران مي‌دانند.

 هيچ وقت نظام جمهوري اسلامي و اقتدار ملت ايران را به رسميت نشناختند و بر آن تيغ توطئه و تجاوز كشيدند ايران اسلامي با اقتدار كامل تا چند ماه ديگر 40 سالگي خود را جشن مي‌گيرد و مردم ايران با همه وجود در اين 4 دهه دست نيرومند الهي را در صيانت از انقلاب، بالاي سر خود احساس مي‌كنند.

اينك در آستانه روز مبارزه با استكبار جهاني ملت بزرگ ايران بيش از پيش شاهد بروز دشمني هاي شيطان بزرگ و ايادي آن در راه جلوگيري از پيشرفت هاي شگرف جمهوري اسلامي ايران است؛ كه تشديد تحريم ها در جبهه اقتصادي يكي از آخرين حربه هاي ناكارآمد آنان است كه به فضل الهي و با مقاومت ملت ايران و تدبير مسئولان اين دسيسه نيز به فهرست بلند ناكامي دشمني هاي آمريكا با ايران اضافه خواهد شد.

بسيج جامعه پزشكي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر يوم ا.. 13 آبان و تسليت اربعين سيد الشهداء (ع)، ملت فهيم و قدرشناس و به خصوص جامعه پزشكي ايران اسلامي را به حضور پرشور و گسترده در تظاهرات ضد استكباري اين روز فرا خوانده، از دولتمردان و سران محترم سه قوه مي خواهد تا با وحدت و هماهنگي ميان مردم ، ايستادگي و مقاومت در مقابل آمريكا و استكبار جهاني، نفي القائات دشمنان در خصوص ناكارآمدي نظام، حفظ استحكام دروني نظام و پايه هاي اصلي نهضت اسلامي، حفظ فرهنگ ديني و ملي، تقويت اعتمادبه نفس ملي، پرداختن به ابتكار، خلاقيت، نوآوري در علم و فناوري حول رهنمودهاي مقام معظم رهبري هرگونه توطئه دشمنان خارجي و داخلي و نيز تحريم هاي سازمان يافته را با بهره گيري از اقتصاد مقاومت به بهترين شكل خنثي نمايند و با طنين شعار مكتبي مرگ بر آمريكا، بار ديگر شعار جاودانه هيهات من الذله حسين (ع) را مصداقي دوباره ببخشند.

ارسال نظرات