خبرهای داغ:
شیعه واقعی هیچگاه از علم روز بی نیاز نبوده و سخن پیامبر را که فرمودند: زگهواره تا گور دانش بجوی را سرلوحه کار خویش قرار دادند.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۶۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

خبرگزاری بسیج قزوین: امروز انگلستان به خوبی فهمیده است که برای در هم شکستن هژمونی شیعه در سراسر دنیا نیاز به یک بدل شیعه ناب دارد.
ابتدا با ساخت فرقه بهاییت وبابیت سعی کردند طهور منجی را پایان راه تلقی و اذهان را از امید به فرزند صالح رسول الله باز دارد.
حسینعلی نوری که مقبره اش به عنوان قبله بهاییت بوده در عکاظ اسراییل است بدل منجی موعود در جهت منافع غرب است.
پس از آن برای حاشیه سازی و دور کردن اذهان مردم 13امام زمان تقلبی به خورد مردم دادند و پس از آن هم بیکار ننشستند، یکی پیدا شد گفت: امام زمان در عالمی بنام هورقلیایی بوده و در عالم ناسوت نیست!
نزاع سنگینی بین مردم و دقانان در گرفت که امام زمان در عالم ناسوت است یا هور قلیایی؟ شعله جنگ گسترش پیدا کرد و افراد زیادی در این بازی خرافه از بین رفتند.
استعمار پیر برای در امان ماندن از بیداری اسلامی و خصوصا شیعه ناب قیام های متعدد را برنامه ریزی کرد.
امروز بیش از ۱۱۰شبکه تلویزیونی راه اندازی و به زبان فارسی جهت تخریب شیعه لجن پراکنی می کنند.
به یک باره حرف از برادر رضاعی می شود و اخوند مرتجع وابسته به سید صادق شیرازی می گوید همانطور که بچه اگر از شیر یک زن به غیر از مادرخودش شیر بخورد برادر یا خواهر رضاعی فرزندان آن زن می شود اگر برای سیاه سرفه کسی شیر الاغ بخورد برادر خواهر رضاعی آن کره خر می شود.
قلاده سگ به گردن خویش انداختند تا ارادت خویش را به ابا عبدالله نشان دهند و من سگ رقیه هستم عوعو عو!!!
امام حسین سگ نیاز نداشت بلکه به انسان الهی و شهادت طلب نیاز داشت.
انسانی که آگاه به زمان و مسلح در میدان در مواجهه با جور ظالمان باشد.
فرقه سید صادق شیرازی با هزینه های میلیارد دلار عربستان انگلستان و مرتجع عرب اقدام به تخریب شیعه نموده و با لعن صحابه پیامبر و خلافای اهل سنت اختلافات زیادی را در بین شیعه و سنی دامن می زنند.
از دیگر خیانت های فرقه سید صادق شیرازی قمه زنی، اویزان کردن قفل و نجیر و فرو کردن غلاب های فلزی در بدن برای تحت شعاع قرار دادن عزاداری امام حسین( ع) می باشد.
عزاداری مسیحیان وحشتناک ترین تراژدی را رقم می زند اما سیستم های اطلاعاتی غرب در قرنطینه رسانه ای آن را انجام می دهند. شیعه انگلیسی سید صادق به پشتیبانی دولت فخیمه بریتانیا در حضور رسانه های دنیا برای شناخت شیعه انگلیسی فعالیت می کنند.
در نهایت با آگاهی مردم و شیعیان ناب محمدی می توان در برابر نفوذ این جریان جلوگیری کرد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها