بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه بیت المقدس کردستان

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۶۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


«بسم الله الرحمن الرحیم»
در حافظه تاریخی ملت ایران، حوادث و وقایع بسیاری نقش بسته است که شیوه مواجهه ملت بزرگ ما با این وقایع، بیانگر روحیه استکبار ستیزی و حق‌طلبی آنان بوده است.


این روحیه که بی‌شک نشأت گرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) است، سرانجام با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تجسم عینی یافت و زنگ‌های خطر را برای نظام سلطه جهانی به صدا در آورد و همین امر منجر شد تا مستکبران از بیم الگو شدن ایران، تمام تلاش خود را برای ناکارآمد نشان دادن آن به کار گیرند.


جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تحریم‌های سی ساله اقتصادی، حمایت از گروه‌های تروریستی و ترور مستقیم دانشمندان و اندیشمندان کشور تنها برخی از اقدامات خصمانه نظام سلطه برای مهار روحیه استکبارستیزی مردم ایران بوده است.


با این حال ملت ایران در سایه اسلام و ولایت فقیه به مصداق وعده الهی «یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» پیشرفت‌های چشم‌گیری را در عرصه‌های مختلف رقم زده‌اند که این پیشرفت‌ها جز با استقلال کشور و ایستادگی در مقابل آمال و امیال استعمارگران محقق نمی‌شد.


پیشرفت‌های شگرف جمهوری اسلامی ایران بر خلاف تبلیغات رسانه‌های استکباری اکنون این باور را برای ذهن‌های آگاه و آزادی‌خواهان سراسر دنیا به وجود آورده است که برای پیشرفت، نه تنها نیازی به پیروی محض از امپریالیسم جهانی نیست بلکه با الگوی اسلامی، راه پیشرفت واقعی جوامع مختلف هموار خواهد شد.


اکنون دولت‌های استکباری و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار برای جلوگیری از همه‌گیر شدن این باور، دشمنی‌های خود را آشکارتر از گذشته دنبال می‌کند و چند سالی است که با تشدید جنگ در جبهه‌های اقتصادی به زعم خود تحریم‌های فلج‌کننده را در دستور کار خود قرار داده‌اند که این دسیسه نیز به فضل الهی راه به جایی نخواهد برد و عبور از این پیچ تاریخی با مقاومت ملت ایران و تدبیر مسؤولان، ضربه نهایی را به نظام سلطه جهانی وارد خواهد کرد.


ورزشکاران بسیجی وجامعه ورزشی استان فرهنگی و غیور کردستان ضمن اعلام بیعت با آرمان‌های مقدس امام و شهیدان و ضمن اعلام برائت از استکبار جهانی، همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده جانفشانی در راه اعتلای پرچم لااله الا الله بر بالای قلل رفیع جهان بوده و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، جهت حضور پرشور وپرشکوه از همه اقشار جامعه ومردم انقلابی دعوت بعمل آورده و بهمراه آحاد ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور خواهیم یافت.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات