فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه؛

13 آبان در تاریخ انقلاب همواره روز تقابل حق و باطل بوده است

حسن حبیبی فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: 13 آبان روز تسخیرلانه جاسوسی (سفارت) آمریکا، تبعیدحضرت امام راحل(ره) و شهادت دانش آموزان می باشد و در تاریخ انقلاب اسلامی همواره روز تقابل حق و باطل بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۶۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزطاری بسیج از آستانه اشرفیه، حسن حبیبی فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انقلاب اسلامی ایران ،حادثه مهمی است که درانقلاب ها و قیام ها و جنبش های اسلامی در تاریخ صدراسلام و تاریخ معاصر ایران ریشه دارد به بیانی دیگر؛تکمیل کننده زنجیره ای از مبارزات ضد استبدادی و ضداستعماری ملت مسلمان ایران به شمار می رود.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در ایجاد یک الگوی موفق برای آزادی ملت های مسلمان و مستضعف جهان درشرایط برده داری مدرن به وقوع پیوست.
حبیبی تاکید کرد:انقلاب اسلامی در حقیقت منطق جدیدی درعرصه روابط بین المللی وارد کرد چرا که تا قبل از انقلاب تقریبا همه ملتهای مسلمان تحت سیطره آمریکا بودند.
وی با اشاره به روز 13 آبان متذکر شد: 13 آبان روز تسخیرلانه جاسوسی (سفارت) آمریکا، تبعیدحضرت امام راحل(ره) و شهادت دانش آموزان می باشد و در تاریخ انقلاب اسلامی همواره روز تقابل حق و باطل بوده است.در13 آبان 58 به یکباره به حیات سیاسی مملواز خیانت آمریکا و عملکرد سازمان جهنمی سیا در ایران خاتمه داده شد و مزدورانی که پس از پیروزی انقلاب مدام به فتنه انگیزی و ماجراجویی علیه نهضت حضرت امام(ره)بودند به گروگان گرفته می شوند و لانه پر از فساد و جاسوسی آن که به اشتباه سفارت لقب گرفته بود تعطیل گردید.
فرمانده سپاه آستانه اشرفیه در پایان با اشاره به برگزاری پرشور راهپیمائی 13 آبان خاطر نشان کرد:حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی امسال ۱۳ آبان ، قطعا نشان خواهد داد باز هم ملت ایران برنده بزرگ بازی ایالات متحده آمریکا در سالهای اخیر خواهد بود.
انتهای پیام

ارسال نظرات