رضایی گفت : حذف درس جهاد و شهادت از متون درسی یک خسارت جبران ناپذیر است و باید آموزه های ایثار و شهادت دوباره در کتابهای درسی برگردد.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۵۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام سیدجعفر رضایی امام جمعه رامسر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با تسلیت رحلت آیت الله شرقیان از علمای برجسته منطقه گفت : مراسم راهپیمایی اربعین عظمت ، وحدت و اقتدار جهان اسلام را به نمایش گذاشت و مایه افتخار ملت مسلمان و پیروان مکتب اهل بیت(ع) است. 

وی با اشاره به 13آبان روز دانش آموز و شهادت شهید فهمیده گفت : دشمن با زیرتانک رفتن از بین نمی رود بلکه این حرکت یک نوجوان 13ساله دشمن را نابود می کند.

رضایی گفت : حذف درس جهاد و شهادت از متون درسی یک خسارت جبران ناپذیر است و باید آموزه های ایثار و شهادت دوباره در کتابهای درسی برگردد.
وی افزود : شهید فهمیده از برجسته ترین تربیت یافتگان مکتب روح الله است و متولیان امر تعلیم و تربیت باید درس ایثار را در کتابهای درسی گسترش دهند و ما نباید با دست خودمان داشته هایمان را از بین ببریم

امام جمعه رامسر مسئله پدافند غیرعامل را بسیار مهم دانست و با بیان اینکه دفاع کردن در برابر تسلیحات غیرنظامی ، مقاوم کردن جامعه و پیشگیری از حملات و خسارات طبیعی و غیرطبیعی یکی از معانی پدافند غیرعامل است اذعان داشت : حمله های دشمن بروز شده و جهت های گوناگونی پیدا کرده است بطوری که عوامل طبیعی را دست کاری میکنند تا از طریق هدایت عوامل طبیعی به هدف هایشان صدمه میزنند.

حجت السلام رضایی افزود : فرهنگ پدافند غیرعامل به دلیل عدم وجود ادبیات مناسب در جامعه گسترش نیافته است که در این راستا آموزش و پرورش ، دانشگاه ها و نهادهای عمومی باید در آموزش این مهم بکوشند.

وی با بیان اینکه امروز مصداق استکبار ، نظام سلطه آمریکا و اسرائیل هستند اذعان داشت : 13 آبان روز مبارزه با استکبار و معرفی آنان به جهان است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان رامسر افزود: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید مهم تلقی شود چرا که عقب ماندگی هایی زیادی در حوزه فرهنگ شهرستان وجود دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها