رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه ملت ایران در۱۳ آبان‌ماه سیلی محکمی را به آمریکا زدند، گفت: فلسفه روز ۱۳ آبان باید به شکل جامع و کامل در جامعه تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۲۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  زنجان، سیدسعید حسینی با بیان اینکه امسال سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه در زنجان سعید اوحدی، رئیس سابق سازمان حج و زیارت و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خواهد بود، افزود: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در زنجان از ساعت ۹.۳۰ و مسیر راهپیمایی از چهارراه امیرکبیر به‌ سمت سبزه میدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور در سایر شهرستان‌ها و شهرهایی استان با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

حسینی افزود: روز ۱۳ آبان در دل خود سه حادثه بزرگ تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را دارد و به‌عنوان مهمترین رخداد در تاریخ معاصر ایران به شمار می‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگ زرینی است که مقطعی حساس برای نظام اسلامی محسوب می‌شود، در نتیجه هر سال باید مراسم گرامی‌داشت ۱۳ آبان باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

حسینی  با تاکید بر اینکه ملت همیشه در صحنه ایران در  ۱۳ آبان‌ماه سیلی محکم و خفت‌باری را به دولت آمریکا زدند، گفت: فلسفه روز ۱۳ آبان باید به شکل جامع و کامل در جامعه تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: امسال باید پیش از سال‌های گذشته شاهد حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان باشیم و این حضور را یک ضرورت مهم برای حفظ انقلاب و نظام به‌شمار آوریم.

حسینی  گفت: در مقطع کنونی که دشمن همه تلاش و توان خود را برای ضربه زدن به نظام و انقلاب به میدان آورده است باید با اتحاد و انسجام هر چه بیشتر به پشتیبانی از انقلاب در عرصه‌های مختلف حضور داشته باشیم.

 

 

ارسال نظرات