بیانیه روابط عمومی سپاه سلمان و قرارگاه قدس جنوب شرق:
انقلاب های زیادی توسط ملت غیور ایران رقم خورد که 13 آبان یکی از آن هاست و ملت ما و حماسه هایشان تا ظهور آخرین منجی بشریت همچنان ادامه خواهند داشت و این علم برافراشته انقلاب اسلامی به دستان مبارک ایشان خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۷۳۴۷۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

بسیجیان و پاسداران قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق و سپاه سلمان در بیانیه ای فرا رسیدن 13 آبان ماه را تبریک گفتند: در این بیانیه آمده است:

دانشجویان مسلمان و مبارزی که لانه جاسوسی را اشغال کردند ملت را سرافراز کردند.( امام خمینی (ره))
13 آبان روز بسیار مهمی است؛ به یک معنا روز دانش آموز است، به یک معنا روز دانشجوست،به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل استکبار است. امام خامنه ای (مدظله العالی)

13آبان ماه، روزی است که غریو فریاد مرگ بر آمریکا بر سر استکبار جهانی لرزه بر اندام آمریکای استعمارگر جهانی انداخت و قدرت پوشالی آنان را در چشم جهانیان فرو ریخت و این کلام پیر جماران، خمینی کبیر(ره) را بر طلیعه این قیام نگاشت که «سیزدهم آبان انقلاب دوم ملت ایران بود.»

و اما امروز همان انقلاب ملت قهرمان ایران در گذرگاه تاریخ 40 ساله خود امتداد دارد و 13 آبان ماه با امتداد خصم و کینه استکبار جهانی، از ایران اسلامی، اعجاز خود را بیش از پیش پدیدار نموده است.

انقلاب اسلامی مردم ایران از رهگذر تاریخ به زیبایی تمام، خود را از گذرگاه های حساس و ماندگاری چون 13 آبان گذر داده و امروز در چهلمین سالگرد بهار آزادی، تبدیل به نهالی تنومند و استوار شده که خاری بر چشم استکبارجهانی است.
 

امسال 13 آبان چهره ای ماندگارتر دارد که از یکسو ملت ما جشن چهلمین سالگرد آن را برپا نموده اند و از سوی دیگر کشورهای غربی به رهبری امریکای خبیث قصد دارند تا 13 آبان را با تصویب تحریم های جدید در حاشیه برده و مشعل فروزان نماد مبارزه با استکبار جهانی را در دل ملت ایران و دیگر کشورها به گونه ای خاموش نمایند که این خیالی باطل است و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هنوز مردم ما را نشناخته اند.

از ابتدای انقلاب اسلامی ایرانی، انقلاب های زیادی توسط ملت غیور ما رقم خورد که 13 آبان یکی از آن هاست و ملت ما و حماسه هایشان تا ظهور آخرین منجی بشریت همچنان ادامه خواهند داشت و این علم برافراشته انقلاب اسلامی به دستان مبارک ایشان خواهد رسید .

در پایان ما پاسداران و بسیجیان قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک به ملت قهرمان ایران بابت جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین فرا رسیدن سالگرد فتح لانه جاسئسی اعلام می داریم که همانگونه که پیر جماران فرمود تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.
ارسال نظرات