خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دانش آموزان باید از زوایای جنگ نرم شناخت داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۷۳۴۷۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری صبح امروز در نشست صمیمی با فرماندهان واحد مقاومت بسیج دانش آموزی ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و یادآوری مناسبت های تاریخی که در این ماه قرار رخ داده، گفت: این مناسبت ها و نامگذاری ها بهانه هایی هستند که دشمنی های استکبار را فراموش نکنیم.

وی در این مراسم به برگزاری پرشکوه مراسم اربعین شهادت حضرت سید الشهدا(ع) و یاران آن حضرت اشاره کرد و افزود: اربعین بهانه ای است برای فراموش نشدن عاشورا و زائران اربعین معجزه عصر جدید هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: البته اربعین مختص شیعه و سنی نیست بلکه تمام آزادی خواهان عالم آنهایی که دل به اهل بیت بسته اند در این روز جمع شده و در یک مسیر ۸۰ یا ۱۰۰ کیلومتری کنگره عظیمی را تشکیل می دهند.

سردار شهسواری اظهار داشت: بطوریکه این رویداد حتی نظریه پردازان بسیاری را شگفت زده کرده و بر این باور رسانده که این اجتماع و شور حسینی با معیارهای مادی قابل قیاس نیست.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دشمن از اتحاد جهان اسلام هراس دارد باید سعی شود تا اربعین و یاد این حقیقت در مقابل طوفان توطئه های دشمن حفظ شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان به دیدار اخیر جوانان با رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: شما جوانان گنج های بی پایان هستید و چون ارزشمند هستید همواره مورد طمع دشمن قرار دارید که بایستی مراقب باشید تا اسیر دسیسه های آنها نشوید.

انتهای پیام

ارسال نظرات