برنامه ريزي گسترده صداوسيماي مرکز زنجان براي 13 آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني

با فرا رسيدن روز 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني ، صداوسيماي مرکز زنجان برنامه ريزي هاي گسترده اي را براي اين موضوع انجام داده و سعي دارد در قالب برنامه هاي مختلف خود ، 40 سال توطئه و دشمني هاي استکبار جهاني با انقلاب نوپا و شکوهمند اسلامي ايران را به تصوير کشيده و تبيين نمايد .
کد خبر: ۹۰۷۳۴۶۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ معاونت سيماي مرکز براي پرداخت مناسب و شايسته به موضوع 13 آبان برنامه ريزي ها و اقدامات مهمي را انجام داده است . در اين راستا رویکرد تمام برنامه های پرمخاطب ، برند و زنده شبکه اشراق از قبیل ، صبحگاهی (سلام زنجان) ، خانواده (آلاچیق) و شبانگاهی (گجه لر ) با موضوع 13 آبان و با آیتم های مرتبط و متنوع از قبيل گزارش مردمی و میهمانهای ویژه وله ها و سرودهای حماسی ضد استکباری ، اجراي زنده گروه هاي سرود و .... براي تبیین اهمیت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان خواهد بود.

همچنين برنامه سیمای ورزش که روز پنجشنبه دهم آبان بصورت زنده و با حضور چهره های محبوب و قهرمانان ورزشی پخش خواهد شد به صورت ويژه به اين مناسبت مهم پرداخت خواهد کرد .

از ديگر برنامه هاي سيما همچنين مي توان به پخش ویژه برنامه مستند سریالی کوتاه تاثیر گذار تولیدی این مرکز با عنوان «در مکتب امام» که با استفاده از فرمایشات امام خميني (ره) بصورت مصداقی جنایت های شیطان بزرگ در مقابله با نظام اسلامی را ذکر مي کند، اشاره کرد .

علاوه براين يک ويژه برنامه ميزگرد تحليلي با حضور تعدادي از دانشجويان نيز به مدت 60 دقيقه آماده شده که در زمان مناسب پخش خواهد شد.

روز 13 آبان هم ويِژه برنامه زنده با موضوع پوشش راهپيمايي زنجان به روي آنتن خواهد رفت و شامل آيتمهاي مختلف و متنوعي از قبيل حضور ميهمانان ويِژه ، اجراي زنده موسيقي و سرود در استوديو و پخش تصاوير راهپيمايي پرشور زنجان و .... خواهد بود .

پخش سيما هم همچنین اغلب برنامه هاي تامینی اعم از مستندها ، فیلم های سینمایی و میان برنامه ها در این چند روز منتهی به ۱۳ آبان را با رویکرد ضد استکباری آماده کرده است . سخنرانی های کوتاه شده و زیر نویس های متعدد و مرتبط با ۱۳ آبان از حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب ، در تبیین اهمیت این مناسبت و حضور در راهپیمایی از ديگر برنامه هاي سيما در اين خصوص مي باشد .

معاونت صداي مرکز نيز برنامه هاي متنوعي را براي اين موضوع تدارک ديده است . راديو استاني رويکرد تمامي برنامه هاي روتين و پرمخاطب خود از قبيل برنامه‌های صبحگاهی ، جوان ، نوجوان ، عصرگاهی و .... را به اين مناسبت مهم اختصاص داده است .

اطلاع رسانی در مورد زمان و مسیر راهپیمایی در شهر زنجان و شهرستان های استان در برنامه ها و باکسهای پخش ، ترغیب و تشویق مردم به شرکت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان و محکوم کردن اقدامات خصمانه دشمنان نظام بویژه آمریکا ، استفاده از ظرفیت رادیو نما در تبیین دشمنی های آمریکا با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، انعکاس حضور مردم در راهپیمایی های مختلف بویژه راهپیمایی روز ۱۳ آبان و اطلاع رسانی در مورد راهپیمایی و .... از ديگر اقدامات و برنامه هاي صدا براي 13 آبان مي باشد .راديو همچنين راهپيمايي شهر زنجان را نيز به صورت زنده پخش خواهد کرد .

معاونت خبر مرکز زنجان هم همگام با ساير معاونتهاي توليدي ، مهياي پوشش گسترده اين موضوع مهم شده است . موضوعات مهمي چون رویکرد توانمندی جوانان - عدم وابستگی _ استکبار ستیزی با محوریت و تمرکز بر خوی استکباری آمریکا ، وطن پرستی با تکیه بر ارزشهای انقلابی ، ایجاد شور و نشاط و امید به آینده و .... از جمله موضوعاتي است که خبر مرکز زنجان در سرلوحه کارهاي خود براي 13 آبان قرار داده است و در قالب توليد 8 گزارش خبری و تولیدی از توانمندی های دانش آموزان و دانشجویان ، يک برنامه گفتگوی ویژه خبری مختص دانش آموزان و دانشجویان ، تولید 3 تفسیر خبري و در نهايت پوشش گسترده راهپيمايي در اقصي نقاط استان با استقرار اکيپهاي مختلف خبري ، به اين مناسبت مهم در تاريخ انقلاب شکوهمند اسلامي پرداخت خواهد کرد .

معاونت فضاي مجازي هم اقدامات خوبي را براي حضور موثر در فضاي مجازي انجام داده است که از آن جمله مي توان به تولید یک آیتم درباره کودتای ۲۸ مرداد و تعطیلی مطبوعات استان زنجان ، تولید ۲ مورد اینفوگرافیک ، تولید ۲ مورد پوستر ، تهيه یک یادداشت ویژه درباره آمریکا و پوشش رسانه ای راهپیمایی ۱۳ آبان و .... اشاره نمود .

ارسال نظرات