خبرهای داغ:
جواد کاظم زاده فرمانده حوزه بسیج کارگری شهید برونسی فلاورجان در جلسه ستاد فرعی کنگره شهدای شهرستان گفت:در این بخش نمایشگاه سعی خواهد شد صنعت شهرستان فلاورجان که جزء دستاورد های بعد از انقلاب هم می باشد به تصویر کشیده شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۴۴۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، جواد کاظم زاده فرمانده حوزه شهید برونسی ناحیه فلاورجان در راستای کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط شکن فلاورجان یکم لغالیت هفتم آذر ماه در سطح شهرستان فلاورجان برگزار خواهد شد گفت: در این راستا نمایشگاه ملی درمکان برگزاری اجلاسیه کنگره برپا می گردد که یکی از بخش های اصلی این نمایشگاه غرفه های اقتصاد مقاومتی ،حمایت از کالای ایرانی که شعار رهبر معظم انقلاب در سال جدید می باشد پرداخته خواهد شد.

وی درادامه افزود: از هشت شرکت برتر شهرستان در زمینه های تولیدی و صنعتی ،معدنی و ... دعوت به عمل آمده که با نمایش تولیدات و دستاورد ها خود که نشان دهنده نتیجه خون شهیدان شهرستان هم می باشد پرداخته و نشان دهیم شعار ما می توانیم بر دل و ضمیر ایرانیان نقش به سزایی دارد.

کاظم زاده درادامه خاطرنشان کرد: در ادامه این بخش نمایشگاه غرفه لزوم حمایت از کالای ایرانی طراحی خواهد شد که اهمیت حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی در غالب عکس ،کلیپ وسخنان رهبری به تصویر کشیده خواهد شد.

وی در ادامه افزود: سیر نمایشگاه ما به غرفه کافه اشتغال ختم خواهد شد که دراین بخش از صنعتگران برتر مشاوران برتر بیمه ،کار، اشتغال و همچنین کاریابی های سطح شهرستان دعوت به عمل می اید تا با ارائه خدمات رایگان به مردم راهنمایی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

همچنین در قسمت نمایش جنگ تحمیلی نمایشگاه غرفه 147 شهید کارگر شهرستان برپا خواهد شدکه سعی خواهیم کرد نقش کارگران و شهدای کارگر درهشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده شود.

درپایان خاطرنشان کرد:ضمن تقدیر و تشکر از ادارات شهرستان و شرکت های صنعتی و تولیدی در راستای کمک های شایانی که در برگزاری کنگره دارند از عموم مردم دعوت می گردد جهت بازدید از نماشگاه ملی شهدای شهرستان در تاریخ های مذکور حضور به هم رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها