ياد و خاطره 13 آبان از تاريخ انقلاب اسلامي شكوهمند اسلامي و انقلابيون زدودني و جدا شدني نيست.
کد خبر: ۹۰۷۳۴۲۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

 ياد و خاطره 13 آبان از تاريخ انقلاب اسلامي شكوهمند اسلامي و انقلابيون زدودني و جدا شدني نيست؛ تاريخ شعار مرگ بر آمريكا را همچون فرياد "هيهات منا الذله" سيدالشهدا عليه السلام در عمل جوانان مومن و انقلابي در تسخير لانه فساد و جاسوسي آمريكا نظاره گر بوده و به ثبت رسانده است.


شيطان بزرگ؛ آمريكا اين تروريسم خبيث كه سرتاسر جهان را به آتش كشيده است در سيزدهم آبان 1358در اوج ذلت به دست جوانان ما، دستش از مطامع خود در اين مملكت بريده شد و تا امروز با حيله، تهديد و تحريم در تلاش است كه برگردد و اين انقلاب اسلامي را از رسيدن به آرمان هاي بزرگ خود بازدارد. لذا تا روزي كه اين ملت و اين جوانان پرشور و مسلمان تحت فرمان ولايت در حركت باشند به همه آرمان ها و شعارهاي خود زينت عمل خواهند پوشاند و تا روزي كه فرياد "مرگ بر آمريكا" در اين سرزمين طنين انداز است، تسلط دوباره امريكا بر اين كشور و منابع آن ممكن نخواهد بود.


به فضل الهي، همزمان با تشديد دشمني استكبار به سركردگي آمريكاي جهان خوار و تحريم هاي يك جانبه و در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي خون بر شمشير؛ ضرورت حضور همه جانبه و دشمن شكن جوانان بسيجي، مومن و متدين و بصير در برنامه هاي گراميداشت اين يوم الله را  شاهد خواهيم بود. به فرموده امام خامنه اي عزيز مدظله الوارف بار ديگر دشمن مانند هميشه مجبور به عقب نشيني خواهد شد، همچنان كه در قضاياي انقلاب، 13 آبان، جنگ تحميلي و دفاع مقدس، محاصره اقتصادي و براندازي در فتنه 88 و ...

ان شاءالله تعالي

محسن شباني

ارسال نظرات
پر بیننده ها