با توجه به اینکه اهمیت این مسابقه در حد ملی است و شنبه ساعت 9:30 دقیقه صبح به وقت ایران برگزار می‌شود و از طرفی ما مجوز تعطیلی مدارس را نداریم، اما باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که در مدارس امکان دیدن بازی برای دانش‌آموزان فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۳۸۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عسکری نیکزاد در راستای درخواست وزیر آموزش و پرورش مبنی بر پخش بازی فینال جام باشگاه‌های آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در مدارس اظهار کرد: با توجه به اینکه اهمیت این مسابقه در حد ملی است و شنبه ساعت 9:30 دقیقه صبح به وقت ایران برگزار می‌شود و از طرفی ما مجوز تعطیلی مدارس را نداریم، اما باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که در مدارس امکان دیدن بازی برای دانش‌آموزان فراهم شود.

وی ادامه داد: بنابراین مدیرانی که این امکان برای آنها در مدارس وجود دارد، مثلا در داخل نمازخانه‌ها تلویزیون و دیتا پروژکتور دارند می‌توانند مسابقه را پخش مستقیم داشته باشند و بچه‌ها در داخل نمازخانه یا سالن مسابقه را ببینند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: حدود 75درصد مدارس ما شاید بتوانند پخش مسابقه را داشته باشند؛ زیرا این کار یک تلویزیون می‌خواهد که اکثر مدارس دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها