مسابقات کاراته المپیاد کشور در بابلسر

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت : اولین دوره مسابقات کاراته المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۳۷۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت : اولین دوره مسابقات کاراته المپیاد استعداد های برتر ورزش کشور به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می شود.

یاسر ابراهیم زاده افزود: این پیکارها جنبه انتخابی تیم ملی را دارد و کاراته کاها از سراسر کشور در بخش کمیته انفرادی و رده های سنی مختلف به مدت دو روز از ۱۰ تا ۱۱ آبان در سالن سرداران شهید نوبخت بابلسر به مصاف هم می روند.

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: المپیاد کشوری استعدادهای برتر ورزشی با شعار ورزش دوستی و آینده بهتر و بهره مندی از ظرفیت های حداکثری با هدف کشف، جذب و پرورش استعدادهای ورزشی، پشتوانه سازی و کمک به تقویت تیم های ملی و توسعه فرهنگ ورزش قهرمانی و مدال آوری و حضور مقتدرانه در بازی‌های المپیک ۲۰۲۲ برگزار می شود.

ابراهيم زاده با بیان اینکه شهرستان بابلسر در سال جاری تاکنون ۳۹ بار میزبان دوره مسابقات کشوری در رشته های مختلف ورزشی بوده است، افزود : بابلسر تا پیش از برگزاری اولین دوره مسابقات المپیاد کاراته استعداد های برتر ورزش کشور، شش بار در رده های سنی و سبک های مختلف پذیرای کاراته کاهای سراسر کشور بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها