خبرهای داغ:
به مناسبت ۱۱ ابان روز حماسه و ایثار برخوار؛
به مناسبت ۱۱ ابان روز حماسه و ایثار شهرستان و سالروز تشییع ۴۳ شهید دفاع مقدس برخوار، یادواره سرداران و ۴۸۰ شهید سرافراز برخوار در جوار آستان امامزاده ابراهیم(ع) نرمی دولت آباد با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۳۳۶۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، به مناسبت ۱۱ ابان روز حماسه و ایثار شهرستان و سالروز تشییع ۴۳ شهید دفاع مقدس برخوار، یادواره سرداران و ۴۸۰ شهید سرافراز برخوار در جوار آستان امامزاده ابراهیم(ع) نرمی دولت آباد با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام محمودابادی امام جمعه مرکز شهرستان برخوار ضمن خیرمقدم به میهمانان شهدا به اهمیت مراسم پیاده روی اربعین امام حسین(ع) و بازتاب جهانی ان اشاره نمود.
در ادامه حجت الاسلام رحمت ا... صادقی گفت: هدیه ی شهدا به ما هدیه حسرت است. ما حسرت به مقام شهدا می خوریم. بالاتر از حج جهاد است.
وی با اشاره به روایت پیامبر اکرم(ص) پیرامون امن شدن جامعه افزود: پیامبر اکرم(ص) نوک قلم دانشمندان و علما، قدم مجاهدان فی سبیل ا... و کسی که چرخ اقتصاد جامعه را به پیش می برد را سه چیزی می دانستند که باعث امن شدن جامعه می شود.
این سخنران تصریح کرد: نماز اول وقت، حجاب و ولایت مداری از اتمام حجت های شهدا بود که در اکثر وصایایشان دیده می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) بیان نمود: در ایام دفاع مقدس ما با همه دنیا می جنگیدیم که باید امروز و در روز ۱۳ ابان انزجار خود را از امریکا نشان بدهیم.
در پایان محمدجواد نوربخش با ذکر مداحی اهل البیت و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم جمع میهمانان شهدا را مستفیض نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها