راهیابی فیلم کوتاه استان به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

فیلم کوتاه حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد راه یافت.
کد خبر: ۹۰۷۳۳۴۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
رئیس حوزه هنری استان گفت:فیلم کوتاه "دا" از تولیدات حوزه هنری استان به چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد راه یافت.
شریف اسلامی افزود: نویسنده و کارگردان این فیلم سعید کریمی است و زهره بیتاب، حسین کریمی، زیور جهان و محمد دلشاد در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
وی گفت: جواد هادی اصل تصویربردار، پژمان امیر نژاد صدابردار، خسرو روشناس مدیر تولید، سعید کریمی تدوین و صدا گذاری، مصطفی لاهوتی نژاد بازیگردان، حسین اژدری عکاس، ایمان هاشم پور انیمیشن، حسین کریمی طراح صحنه و محمد حسینی طراح لباس از دیگر دست اندرکاران این فیلم کوتاه هستند.
اسلامی ادامه داد:داستان این اثر روایت مادر شهیدی است که همچون دیگر مادران شهید کشورمان اسوه صبر و استقامت بوده و در حالی که طاقت دوری فرزندش را حتی برای لحظه‌ای ندارد، اما نهایت فرزندش گمنام به دست تاریخ سپرده می‌شود و مدام حضورش در کنار مادر تنهایش احساس می‌شود.
رئیس حوزه هنری استان گفت: چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد ۲۵ آبان تا دوم آذر سال جاری در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.
اسلامی گفت: این فیلم کوتاه پیش از این نیز جایزه بهترین صداگذاری را از جشنواره منطقه‌ای فیلم کهگیلویه کسب کرد و کاندیدای دریافت جایزه از دومین جشنواره ملی فیلم کلیبر در آذربایجان شرقی بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار