۱۳ آبان روز شکست خفت بار آمریکا در تقابل با ملت ایران

امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه‌های ۱۳ آبان روز شکست مفتضحانه آمریکا در افکار عمومی جهاننماز جمعه گفت: امام خمینی رحمت الله علیه تسخیر لانه جاسوسی در این روز توسط دانشجویان را انقلاب دوم نامیدند.
کد خبر: ۹۰۷۳۳۳۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
حجت الاسلام حسینی صدر افشای چهره واقعی عناصر لیبرال و نفوذی در بدنه دولت وقت را از ویژگی‌های این حرکت انقلابی دانست و افزود: تقابل طرفداران انقلاب و عوامل نفوذی و ضد انقلاب در این حرکت هویدا بود.
خطیب موقت نماز جمعه یاسوج با اشاره به کینه توزی‌های سردمداران آمریکا از ابتدای پیروزی نظام اسلامی در ایران ادامه داد:اعمال تحریم‌های جدید در روز ۱۳ آبان امسال نشان از دشمنی و تقابل آمریکا با نظام جمهوری اسلام و ملت ایران دارد.
حجت الاسلام حسینی صدر به مهمترین اصول اندیشه سیاسی امام خمینی در مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: اقدام خالصانه در راه رضای خدا، پیوستگی و دائمی بودن مبارزه با استکبار و جبهه باطل، تکلیف گرایی، مردم محوری و تشویق مردم به تقویت روحیه استکبار ستیزی و استفاده از همه قوا چه در کشور و چه در سراسر دنیای اسلام از اصول مبارزه امام خمینی رحمت الله علیه علیه استکبار جهانی بود.
وی با بیان اینکه تا زمانی که جبهه استکبار و زیاده خواه وجود دارد، مستضعفان عالم باید مبارزه کنند از مردم یاسوج خواست با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان روحیه استکبارستیزی خود را به نمایش بگذارند.
امام جمعه موقت یاسوج به همایش بزرگ اربعین هم اشاره کرد و گفت: حرکت عظیم حضرت زینب کبری (س) بعد از واقعه عاشورا نه تنها مسیر تاریخ را تعیین کرد بلکه منشا حرکت‌های بزرگی از جمله پیاده‌روی بزرگ اربعین شد.
حجت الاسلام حسینی صدر پیاده روی بزرگ اربعین را همایشی بی‌نظیر خواند که در تاریخ بشریت مشابه ندارد به طوری که از کشور‌های مختلف جهان برای شرکت در این همایش باشکوه شرکت می‌کنند.
وی از تلاش نیرو‌های امنیتی و انتظامی ایران و عراق قدردانی کرد و ادامه داد: برگزاری این همایش بزرگ با امنیت کامل یک حماسه است.
امام جمعه موقت یاسوج همچنین به سالگرد ارتحال آیت الله ملک حسینی اشاره و اضافه کرد: ایشان جزو مفاخر کشور و از فق‌ها و عالمان دینی برجسته در علوم حوزوی بوده‌اند.
وی ضمن تشکر از مردم استان برای استمرار بزرگداشت این عالم گرانقدر یادآور شد: آیت الله ملک حسینی زحمات و خدمات زیادی برای استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است.
ارسال نظرات