تعدادی از مسئولان بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی اعلام کردند: ‌برخی ‌مسئولان ‌‌با تفکرات محافظه‌کارانه به جوانان اعتماد نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۰۷۳۳۲۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ تعدادی از مسئولان بسیج دانش‌آموزی سراسر خراسان رضوی در آستانه ۱۳ آبان خطاب به آیت الله جنتی؛ دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نگاشته‌اند که به این شرح است: در بین تمامی مناسبت‌های انقلاب عزیزمان، ۱۳ آبان روز پرحادثه‌تری است. تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳، کشتار ناجوانمردانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ مقابل دانشگاه تهران و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ سیزدهم آبان‌ماه را ماندگار کرده است.

در کنار این مناسبت‌های مهم، اختصاص عنوان «روز دانش‌آموز» در تقویم رسمی کشور اهمیت ۱۳ آبان را به‌ویژه برای ما دانش‌آموزان دوچندان کرده است.

با توجه به اهمیت این روز، از هفته‌های گذشته با برنامه‌ریزی‌های مداوم سعی کردیم که با ارائه طرح‌هایی نوآورانه و مطالبه‌گرایانه در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه نقش‌آفرین باشیم، اما امروز مجبوریم که بگوییم پناه می‌بریم از تفکرات محافظه‌کارانه برخی از مسئولان که به‌دلیل ترس از دست دادن جایگاه خود به جوانان کشور اعتماد نمی‌کنند.

در پایان از حضرتعالی انتظار داریم که در زمینه مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان خراسان رضوی تجدیدنظر فرمایید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها