مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه کوهبنان

جوانان ما باید روحیه استکبارستیزی داشته باشند.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مهدی فقیهی امام جمعه موقت و با حضور جمعی از مسوولان ،فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان برگزار گردید .
کد خبر: ۹۰۷۳۳۱۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوهبنان, امام جمعه موقت کوهبنان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت خداوند در قران کریم از داستان های قرانی سخن به میان آورده که از جمله داستان فرعون و حضرت موسی است لذا می رسد روزی که منجی جهان خواهند آمد .
وی ابراز داشت دشمنان در برخی کشورها جنایت ها کردند لذا خدای موسی خدای همه هست باید دین خدا و حجت خدا را یاری کنیم تا خدا دست ما را بگیرد.
حجت الاسلام فقیهی ابراز داشت ما وظیفه داریم امام عصر(عج) را به بچه هامون معرفی کنیم به آنان امید بدهیم تا قدمی برای ظهور حجت بردارند .
وی تاکید کرد منتظران باید برای ظهورش دعا کنند عاشق حضرت باشند دیگران را به حضرت علاقمند سازند در رابطه با مردم انصاف داشته باشند .
خطیب جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد بازاریان در شرایط فعلی باید انصاف داشته باشند چون منتظر واقعی امام زمان(عج) باید خودش را بسازد .
وی تصریح نمود نماز جمعه یک عبادت الهی و سیاسی است لذا باید در کنار معنویت دشمنان را به خوبی بشناسیم پدافند غیر عامل خود نوعی دشمن شناسی است در مقابل حیله تفرقه مردم را دور هم جمع می کند .
امام جمعه موقت کوهبنان خاطر نشان کرد یوم الله 13آبان روز استکبار ستیزی است کسی که حسینی است شعارش هیات من الذله است لذا حضرت موسی به خاطر استکبار ستیزی بزرگ شد .
وی ادامه داد استکبار امروز به هر دری می زند تا ملت ما را به زمین بزند اما معجزه ی بزرگی همچون اربعین سدی در برابر دشمنان است .
خطیب جمعه کوهبنان افزود بیش از 20میلیون در مراسم اربعین  لبیک یاد حسین سر دادند لذا باید از همگان که در این همایش بزرگ جهانی شرکت داشتند یا زمینه حضور زائران را فراهم نمودند تشکر نمود .
وی افزود ثمره روز استکبار ستیزی  هدیه ای به جهان اسلام است که وحدت ،ترویج فرهنگ اسلام ،مقابله با دشمن هراسی ،ایران هراسی و..... از ثمرات روز 13 آبان است .
وی گفت روز 13آبان یاد آور سه خاطره مهم است لذا جوانان و دانش آموزان ما باید روحیه استکبار ستیزی داشته باشند البته مراسم این روز  در کوهبنان از میدان شهدا شروع می شود و تا اداره آموزش و پرورش شهرستان ادامه دارد .
ایشان خطاب به سران استکبار جهانی بیان داشت با تحریم ها نمی توانید ملت ایران را بترسانید .
حجت الاسلام فقیهی به هفته وقف اشاره نمود و افزود با وقف پرونده انسان مفتوح است از طرفی روز فرهنگ عمومی را در پیش داریم در حالی که فرهنگ ما علوی و فاطمی است و ایام پایانی روزهای ماه صفر را در پیش داریم .

ارسال نظرات