حزب مؤتلفه اسلامی به‌ مناسبت یوم الله ۱۳ آبان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: مردم ایران در مقابل استکبار جهانی با یکدیگر متحد هستند
کد خبر: ۹۰۷۳۳۰۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی که به‌مناسبت یوم الله 13آبان صادر شده، به شرح زیر است:

ملت بزرگ ایران

امسال یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی را در حالی برگزار می‌کنیم که آمریکا و رئیس‌جمهور آن منفورترین فرد در نگاه جهانیان است. امسال یوم‌ الله  13آبان را در حالی برگزار می‌کنیم که ستم آمریکا به ملت ایران و ملت‌های جهان به اوج خود رسیده است. امسال یوم الله 13آبان را در حالی برگزاری می‌کنیم که فریادهای امام خمینی(ره) در سال 43 در نطق حماسی و شورانگیز کاپیتولاسیون هنوز در گوش‌های ما صدا می‌کند.

آمریکا منفورترین کشور و رئیس‌جمهور آمریکا منفورترین فرد در میان جهانیان است. امسال یوم الله 13 آبان را در حالی برگزار می‌کنیم که دولت متجاوز آمریکا با زیرپا گذاشتن تعهدات خود با مردم ایران و مردم جهان به سمت یاغی‌گری و سلطه طلبی بیشتر پیش می‌رود و حتی حقوق همپیمانان خود در آسیا و اروپا و آفریقا را نادیده می‌گیرد.

ملت قهرمان ایران

ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با تحریم‌های جدید دولت و ملت ایران اسلامی را تهدید به براندازی و فروپاشی و بحران می‌کند، غافل از اینکه این تهدیدها عزم ملت ایران در مبارزه آشتی‌ناپذیر با دولت متجاوز آمریکا را سخت‌تر می‌کند. امروز که به بیانات امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان نگاه می‌کنیم، می‌بینیم دانشجویان خط امام(ره) به حق این لانه فساد را تسخیر کردند و نگذاشتند توطئه‌های آمریکا در داخل با مرکزیت سفارتخانه شیطان بزرگ عملی شود.

امسال در حالی 13 آبان را برگزار می‌کنیم که ملت بزرگ ایران آماده برگزاری چهلمین سال حیات بالنده انقلاب اسلامی است، حیاتی که عرصه را برای استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل تنگ کرده و می‌رود با زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) مقدمات نجات ملت‌ها از مستکبران جهان را فراهم کند. امسال در حالی 13 آبان را برگزار می‌کنیم که با شکل‌گیری جامعه جهانی ایمانی در اربعین حسینی و حضور 20 میلیونی کربلائیان آماده می‌شود تا طومار قارون‌های منطقه و جلادان رژیم صهیونیستی برچیده شود و قدس شریف را از عناصر پلید مستکبران عالم رها سازد.

حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت 13 آبان اعلام می‌دارد با اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و نیز با پشتیبانی از مسئولان نظام جمهوری اسلامی و حمایت از رزمندگان سپاه اسلام در برابر تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده است و اجازه نمی‌دهد استکبار جهانی پس از شکست‌های پی‌در‌پی در منطقه تجدید سازمان کند و با معامله قرن از شکست محتوم خود جلوگیری کند.

امروز نیروهای انقلاب در کنار هم یک صدا و یک زبان اراده کردند که نقشه‌های شوم آمریکا را با اتحاد ملی و انسجام اسلامی درهم شکنند. حزب موتلفه اسلامی به‌ویژه با نسل بالنده جوان و نوجوان خویش امسال نیز در کنار ملت ایران با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس در سراسر کشور به خیابان خواهد آمد و در کنار ملت ایران برای استکبار جهانی آرزوی نابودی می‌کند.

ارسال نظرات