امام‌جمعه ابرکوه گفت : سیزده آبان امسال، ملت ایران سیلی محکم‌تری نسبت به سال 58 به ترامپ خواهد زد، چراکه استکبارستیزی ایران تعطیل‌بردار نیست.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۹۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز، با اشاره به حضور میلیونی عاشقان اهل‌بیت (ع) در اربعین حسینی، اظهار کرد : این حرکت امت اسلام از 60 کشور جهان با شعار لبیک یا حسین (ع) جلوه عینی اقتدار و عزم الهی منتظران ظهور را به نمایش گذاشت و با پیمودن مسیر 80 کیلومتری نجف اشرف به کربلا الگویی برای آزادی قدس شدند.

مردم عراق در اربعین سنگ تمام گذاشتند
حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد : مردم عراق نیز چنان با آغوش گرم، صمیمانه و با تمام وجود از میهمانان امام حسین (ع) پذیرایی کردند، که گویی تمام داروندار خود را نذر حضرت کرده و برای مراسم باشکوه و امن زیارت اربعین سنگ تمام گذاشتند.

وزرای جدید برای رفع زخم‌های اقتصادی کشور تلاش کنند
حسینی، با اشاره به رأی اعتماد مجلس به چهار وزیر که به‌نوعی با حوزه اقتصاد کشور سروکار دارند، گفت : امیدواریم با این حرکت امیدآفرین وزرای جدید جهت حل مشکلات تدبیر کنند و با سروسامان دادن اقتصاد بیمار، زندگی مردم را التیام بخشند و از فلاکت اقتصادی نجات دهند.

وی در آستانه نزدیک شدن به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به‌روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است، افزود : سیزده آبان روز تجلی فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران در پاسخ به دشمنی‌ها، خصومت‌ها و کینه‌توزی‌های مستمر دولت مستکبر آمریکا است.

13 آبان ملت ایران سیلی محکم‌تر از سال 58 به آمریکا خواهند زد
خطیب جمعه ابرکوه، عنوان کرد : ملت ایران قبل از انقلاب تاکنون، از این روباه مکاره چیزی جز رنج و آسیب، ندیده است، حالا نیز با ایجاد جنگ اقتصادی و روانی و به دلیل اینکه در سیزده آبان سال 58، از این ملت غیور سیلی خورده می‌خواهد با تحریم نفتی تقاص بگیرد.

حسینی تأکید کرد : اما زهی خیال باطل که ملت ما هرگز مرعوب این شیطنت‌ها نخواهد شد و بار دیگر سیلی محکم‌تری به‌صورت ترامپ خواهد زد، تا دسیسه‌های شیطان بزرگ را قدرتمندتر از گذشته ناکام کند.

امام‌جمعه ابرکوه، ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، گفت : مطمئن هستیم جوانان و نوجوانان و میراث داران انقلاب، قدرتمندانه دستاوردهای مقاومت چهل‌ساله ملت ایران را در برابر فشارها و تهدیدهای آمریکا حفظ خواهند کرد.

حسینی افزود : آنها نشان خواهند داد دهه چهارم انقلاب همچون دهه اول است. این جوانان قدرتمندتر، جسورتر و آگاه‌تر در میدان هستند تا با ایجاد نفرت جهانی، فریاد مرگ بر آمریکا را در دنیا طنین‌افکن کنند.

استکبارستیزی ملت ایران تعطیل‌بردار نیست
وی، خطاب به افرادی که هنوز خواب آمریکا را می‌بینند، اذعان کرد : از این خواب خرگوشی بیدار شوید که استکبارستیزی ملت ایران تعطیل‌بردار نیست، بلکه قوی‌تر از گذشته خواهد بود. چراکه آمریکای ترامپ در لبه پرتگاه است و به‌زودی ستاره بخت بی‌فروغش به لطف خدا و حماسه جبهه مقاومت افول خواهد کرد.

امام‌جمعه ابرکوه، تصریح کرد : به همین دلیل است که شیطان بزرگ دست‌وپا می‌زند و نوچه‌های جیره‌خوارش مثل ارتش کثیف نیجریه را وادار به قتل‌عام عزاداران بی‌گناه و بی‌دفاع در مراسم اربعین حسینی می‌کند.

وزارت خارجه نسبت به حقوق مردم مظلوم نیجریه بی‌تفاوت نباشد
وی، از دولت و خصوصاً وزارت خارجه مجدانه خواست؛ دعاوی حقوقی مردم مظلوم نیجریه را به مراکز بین‌المللی، قضایی و سیاسی اعلام کند و در برابر این جنایت هولناک بی‌تفاوت نباشد.

حسینی در پایان ضمن تسلیت سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت 5 آبان روز وقف، گفت : جامعه اسلامی باید با برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند از ظرفیت وقف برای مصالح عامه و امور خیریه استفاده کند و امید که همه واقف باشیم.
ارسال نظرات