امام جمعه موقت هرات:

۱۳ آبان سند محک جنایات آمریکاست/ضرورت راه اندازی صندوق توسعه سرمایه گذاری در خاتم

امام جمعه موقت هرات با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است، تأکید کرد: ۱۳ آبان‌های تاریخ انقلاب ایران اسلامی سند محک بر جنایات آمریکاست.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۸۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه هرات در خطبه‌های این هفته نمازگزاران را به رعایت تقوا الهی توصیه و سفارش کرد.

حجت الاسلام غلامرضا محمودیدر خطبه اول به تبیین مولفه‌های دستیابی به تمدن نوین اسلامی و توسعه پایدار پرداخت و گفت: اصلاح ساختاری لایحه بودجه جهت دستیابی به تمدن نوین اسلامی و توسعه پایدار یک ضرورت انکار ناپذیر است.

خطیب نماز جمعه هرات با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از سیزده آبان به عنوان زلزله‌ای در تاریخ سیاسی جهان نام برد.

محمودی با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است، تأکید کرد: ۱۳ آبان‌های تاریخ انقلاب ایران اسلامی سند محک بر جنایات آمریکاست.

وی فتح لانه جاسوسی آمریکا را به عنوان یک مانع در برابر توطئه‌های امریکا بر علیه انقلاب اسلامی ارزیابی نمود.

امام جمعه موقت هرات توطئه جدید صهیونیست‌ها در ایجاد تنش در روابط ایران و اروپا را در راستای جنگ تمدن‌ها دانست و خاطر نشان کرد: مسئولین باید نسبت به خنثی سازی این توطئه هوشیار باشند و با آگاهی قدم بردارند.

خطیب نماز جمعه هرات به مولفه‌های صنعتی شدن شهرستان خاتم اشاره و اظهار داشت: نماینده خاتم در مجلس شورای اسلامی و نیز مسئولین استانی و شهرستانی باید هرچه سریعتر درباب تشکیل صندوق توسعه سرمایه گذاری در خاتم اقدام کنند و با استفاده از حجم نقدینگی و ظرفیت صاحبان سرمایه در جهت صنعتی شدن شهرستان گام بردارند.
ارسال نظرات