سرهنگ صادقی در نشست هماهنگی یوم الله 13 آبان گفت: با حضور حداکثری آحاد مردم در روز 13 آبان به دشمنان نشان خواهیم داد که همچنان استوار در صحنه حضور داریم و نه تنها از آرمان های خود کوتاه نمی آییم بلکه با شعار “هیهات من الذله ” هرگز زیر بار ظلم و استکبار نخواهیم رفت.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۸۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ نشست هماهنگی گرامیداشت ۱۳ آبان صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه بافق و معاونین وی، نماینده، ولی فقیه در سپاه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) و فرماندهان حوزه‌های مقاومت در محل سپاه ناحیه بافق برگزار شد.

در این نشست سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه بافق با درود به روح مطهر امام راحل (ع) و شهیدان انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس با اشار Ù. ‡ به حساسیت یوم الله ۱۳ آبان امسال بیان داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهلیمن سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فضاسازی دشمنان بر علیه کشور،۱۳ آبان امسال از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم در سه برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که آن وقایع تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و شهادت جمعی از دانش آموزان می‌باشد.

صادقی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت این روز توسط ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان برگزار می‌شود، گفت: سپاه ناحیه بافق به همراهی حوزه و پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان طی نشست‌های متعدد برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور حداکثری آحاد مردم در نظر گرفته است تا به دشمنان نشان دهیم همچنان استوار در صحنه حضور داریم و نه تنها از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آییم بلکه با شعار “هیهات من الذله ” هرگز زیر بار ظلم و استکبار نخواهیم رفت.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه بافق اظهار داشت: ان شاءالله با حضور اقشار مختلف مردم یک حرکت جهشی و گام موثری را در راستای اهداف بزرگ و مقدس نظام جمهوری اسلامی بر خواهیم داشت.
ارسال نظرات